Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/3570
Τίτλος: | Continuous professional development and teachers’ development of ownership of inquiry: The case of PROFILES Cyprus | Συγγραφείς: | Kyza, Eleni A. Georgiou, Yiannis |
metadata.dc.contributor.other: | Κύζα, Ελένη Α. Γεωργίου, Γιάννης |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Media and Communications | Λέξεις-κλειδιά: | Learning environment;Ownership of Inquiry;Teachers;Teachers as learners | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2014 | Πηγή: | Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers’ Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflections on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commission. pp.95-98 | Link: | http://www.profiles-project.eu/ | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/3570 | ISBN: | 978-3-9816683-1-5 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
CORE Recommender
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα