Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3565
Τίτλος: What have we learned? The impact of PROFILES instructional approach on Cypriot students.
Συγγραφείς: Kyza, Eleni A. 
Georgiou, Yiannis 
metadata.dc.contributor.other: Κύζα, Ελένη Α.
Γεωργίου, Γιάννης
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: PROFILES;Cypriot students;PROFILES instructional approach
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Πηγή: Inquiry-based science education in Europe: Reflections from the PROFILES project, 2012, pages 91-93
Link: http://www.profiles-project.eu
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3565
ISBN: 978-3-00-039403-4
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
metadata.dc.description.sponsorship: Seventh Framework Programme
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

394
Last Week
0
Last month
5
checked on 30 Αυγ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα