Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/3565
Τίτλος: | What have we learned? The impact of PROFILES instructional approach on Cypriot students. | Συγγραφείς: | Kyza, Eleni A. Georgiou, Yiannis |
metadata.dc.contributor.other: | Κύζα, Ελένη Α. Γεωργίου, Γιάννης |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Media and Communications | Λέξεις-κλειδιά: | PROFILES;Cypriot students;PROFILES instructional approach | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2012 | Πηγή: | Inquiry-based science education in Europe: Reflections from the PROFILES project, 2012, pages 91-93 | Link: | http://www.profiles-project.eu | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/3565 | ISBN: | 978-3-00-039403-4 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Funding: | Seventh Framework Programme |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
CORE Recommender
Page view(s) 50
418
Last Week
9
9
Last month
1
1
checked on 16 Φεβ 2025
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα