Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/3563
Τίτλος: | Conceptualizing science education in Cyprus using the Delphi Method | Συγγραφείς: | Kyza, Eleni A. Georgiou, Yiannis |
metadata.dc.contributor.other: | Κύζα, Ελένη Α. Γεωργίου, Γιάννης |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Media and Communications | Λέξεις-κλειδιά: | PROFILES Delphi study;Profiles;Scientific literacy;Science education | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2012 | Πηγή: | Inquiry-based science education in Europe: Reflections from the PROFILES project, pages.94-96 | Link: | http://www.profiles-project.eu/ | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/3563 | ISBN: | 978-3-00-039403-4 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Funding: | Seventh Framework Programme |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
CORE Recommender
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα