Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3562
Τίτλος: Participatory design of web-based learning environments to motivate Cypriot students’ science learning.
Συγγραφείς: Hadjichambis, Andreas Ch. 
Lympouridou, Chrystalla 
Tsierkezou-Georgiou, Maria 
Kyza, Eleni A. 
Georgiou, Yiannis 
metadata.dc.contributor.other: Κύζα, Ελένη Α.
Γεωργίου, Γιάννης
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Web-based learning environments;Cypriot students;Science learning;PROFILES
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Πηγή: Inquiry-based science education in Europe: Reflections from the PROFILES project, pages 97-99
Link: http://www.profiles-project.eu
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3562
ISBN: 978-3-00-039403-4
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Cyprus Ministry of Education and Culture 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

358
Last Week
3
Last month
10
checked on 13 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα