Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33322
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLaghos, Andrew-
dc.contributor.authorΔημητρίου, Ιωάννα-
dc.date.accessioned2024-12-12T09:01:41Z-
dc.date.available2024-12-12T09:01:41Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/33322-
dc.descriptionThe thesis focuses on analyzing the role of LinkedIn in professional networking and promotion, examining the marketing strategies that graphic designers can employ to enhance their presence on LinkedIn and create a strong profile. Additionally, a comparison is made with other social networking platforms preferred by graphic designers for the effective showcasing of their work. Furthermore, the potential shortcomings of LinkedIn as a platform for promoting professional graphic designers are examined, and suggestions for its improvement are proposed. Through this research, the significance of LinkedIn in the professional development of graphic designers is highlighted, along with practical recommendations for enhancing their experience on the platform.en_US
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση του ρόλου του LinkedIn στην επαγγελματική δικτύωση και προώθηση, εξετάζοντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορούν να ακολουθήσουν οι γραφίστες για την ενίσχυση της παρουσίας τους στο LinkedIn και τη δημιουργία ενός ισχυρού προφίλ. Επιπλέον, γίνεται σύγκριση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, που προτιμούν οι γραφίστες για την αποτελεσματική προβολή του έργου τους. Τέλος, εξετάζονται οι πιθανές ελλείψεις του LinkedIn ως πλατφόρμας για την προώθηση επαγγελματιών γραφιστών και προτείνονται βελτιώσεις για την αναβάθμισή του. Μέσω αυτής της έρευνας, αναδεικνύεται η σημασία του LinkedIn στην επαγγελματική ανάπτυξη των γραφιστών και προτείνονται πρακτικές για τη βελτίωση της εμπειρίας τους στην πλατφόρμα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓραφίστεςen_US
dc.subjectαναβάθμισηen_US
dc.subjectLinkedInen_US
dc.subjectστρατηγικές μάρκετινγκen_US
dc.subjectψηφιακός φάκελος (portfolio)en_US
dc.subject.otherGraphic Designersen_US
dc.subject.otherenhancementen_US
dc.subject.otherLinkedInen_US
dc.subject.othermarketing strategiesen_US
dc.subject.otherdigital portfolioen_US
dc.titleΕξερεύνηση του LinkedIn ως Εργαλείου Προβολής και Ανάπτυξης για Γραφίστες: Ανάλυση θετικών λειτουργιών και προτάσεις βελτίωσηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2023-2024en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-9217-3491-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSC_Ιωάννα Δημητρίου_2024_ABSTRACT.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ218.69 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

16
checked on Dec 18, 2024

Download(s)

10
checked on Dec 18, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons