Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33259
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorTheodorou, Elena-
dc.contributor.authorΕυδοκίμου, Μαρία-
dc.date.accessioned2024-12-09T09:49:24Z-
dc.date.available2024-12-09T09:49:24Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/33259-
dc.descriptionPurpose: The present research was created with the aim of investigating the state of digital literacy in the practice of Speech Language Therapy in Cyprus, by Speech and Language Therapists (SLTs) who work with children and adolescents aged 0-18 years, during their intervention in language or literacy. The first of the two research objectives refers to the knowledge of Cypriot SLTs regarding digital literacy during their clinical intervention. The second research objective concerns how SLTs working in Cyprus with children and adolescents aged 0-18 use digital literacy in language/literacy intervention.en_US
dc.description.abstractΣκοπός: Η παρούσα έρευνα δημιουργήθηκε με σκοπό να διερευνήσει την κατάσταση του ψηφιακού γραμματισμού στην πρακτική της Λογοθεραπείας στην Κύπρο, από Λογοθεραπευτές που εργάζονται με παιδιά και εφήβους ηλικίας 0-18 ετών, κατά την παρέμβαση τους στη γλώσσα ή τον γραμματισμό. Ο πρώτος από τους δύο ερευνητικούς σκοπούς, αναφέρεται στην γνώση των Κύπριων Λογοθεραπευτών/τριών ως προς τον ψηφιακό γραμματισμό κατά την κλινική τους παρέμβαση. Ο δεύτερος ερευνητικός σκοπός, αφορά το πως οι Λογοθεραπευτές/τριες που εργάζονται στην Κύπρο με παιδιά και εφήβους ηλικίας 0-18 ετών, χρησιμοποιούν τον ψηφιακό γραμματισμό σε παρέμβαση γλώσσας/γραμματισμού.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectπαρέμβαση γλώσσαςen_US
dc.subjectΛογοθεραπείαen_US
dc.subjectψηφιακός γραμματικόςen_US
dc.subjectψηφιακά εργαλείαen_US
dc.subjectγραμματισμούen_US
dc.subject.other/literacy interventionen_US
dc.subject.otherSpeech Therapyen_US
dc.subject.otherdigital literacyen_US
dc.subject.otherdigital toolsen_US
dc.subject.otherlanguageen_US
dc.titleΔιερεύνηση χρήσης του ψηφιακού γραμματισμού κατά την γλωσσική παρέμβαση από Κύπριους Λογοθεραπευτέςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2023-2024en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypemasterThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-3951-7886-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
MSC_Μαρίλια Ευδοκίμου_2024_abstract.pdfabstract207.48 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

44
Last Week
0
Last month
8
checked on 5 Απρ 2025

Download(s) 50

74
checked on 5 Απρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons