Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33257
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBinos, Paris-
dc.contributor.authorΓεωργίου, Όλγα-
dc.date.accessioned2024-12-06T11:11:14Z-
dc.date.available2024-12-06T11:11:14Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/33257-
dc.descriptionThe objectives for this thesis were to weight the PEACH v.4 questionnaire for children with normal hearing aged 1- 6 years to collect normative data and investigate the reliability of the PEACH v.4 questionnaire. The participants were fifty nine parents from Cyprus and Greece, who were asked to complete the consent form, the demographic data questionnaire as well as PEACH v.4 questionnaire. The data was then processed using statistical analysis. According to the results of this particular study, there is a difference between Greece and Cyprus even though it is a Greek speaking population, the condition in which they gave the answers are different. Also, the specific questionnaire has a high degree of reliability. Research in Cyprus and Greece is very limited regarding programs aimed at the early detection of audiological problems. This research is extremely important as it contributed to weighting of the PEACH v.4 questionnaire and with the already weighted LittlEars will be available for the first time in the Greek language , the tools for detecting the auditory abilities in pre-school children. It is worth emphasizing that in a later time clinicians in the field of Audiology and Speech and Language pathology will have the ability to use the specific questionnaire in order to monitor the progress of the treatments, to set realistic goals, for the patients as well as to provide the appropriate counselling in the child’s family environment as happens internationally in countries that use the specific questionnaire.en_US
dc.description.abstractΣτόχοι της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η στάθμιση του ερωτηματολογίου PEACH v.4 για παιδιά με φυσιολογική ακοή ηλικίας 1-6 χρόνων, η συλλογή κανονιστικών δεδομένων και η διερεύνησή της αξιοπιστίας του ερωτηματολογίου PEACH v.4. Οι συμμετέχοντες ήταν πενηνταεννέα γονείς/κηδεμόνες από την Κύπρο και από την Ελλάδα, οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν το έντυπο συγκατάθεσης, το ερωτηματολόγιο σχετικά με δημογραφικά δεδομένα καθώς και το ερωτηματολόγιο PEACH v.4. Ακολούθως πραγματοποιήθηκε η επεξεργασία των δεδομένων με την χρήση στατιστικής ανάλυσης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης μελέτης υπάρχει διαφορά στις απαντήσεις μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου παρόλο που είναι ελληνόφωνος πληθυσμός, οι συνθήκες με τις οποίες έδωσαν τις απαντήσεις είναι διαφορετικές. Ακόμη, το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο έχει υψηλό βαθμό αξιοπιστίας. Η έρευνα στην Κύπρο και στην Ελλάδα είναι πολύ περιορισμένη αναφορικά με προγράμματα τα οποία στοχεύουν στην πρώιμη ανίχνευση ακοολογικών προβλημάτων. Η παρούσα έρευνα είναι εξαιρετικά σημαντική εφόσον συμβάλει στη στάθμιση του ερωτηματολογίου PEACH v.4 και μαζί με το ήδη σταθμισμένο LittlEars θα υπάρχουν για πρώτη φορά στην ελληνική γλώσσα, τα εργαλεία ανίχνευσης των ακροατικών ικανοτήτων νηπίων προσχολικής ηλικίας. Αξίζει να τονιστεί ότι σε μεταγενέστερο χρόνο οι κλινικοί στον τομέα της Ακοολογίας και Λογοπαθολογίας θα έχουν την ικανότητα να χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο με σκοπό να παρακολουθούν την εξέλιξη των θεραπειών, να θέτουν ρεαλιστικούς στόχους για τους θεραπευόμενους καθώς και να παρέχουν την αρμόζουσα συμβουλευτική στο οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού, όπως συμβαίνει διεθνώς σε χώρες οι οποίες χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤυπική Ανάπτυξηen_US
dc.subjectPEACH v.4en_US
dc.subjectακουστική ικανότηταen_US
dc.subjectαξιοπιστίαen_US
dc.subjectπαιδιάen_US
dc.subject.otherreliabilityen_US
dc.subject.otherchildrenen_US
dc.subject.otherTypical developmenten_US
dc.subject.otherPEACH v.4en_US
dc.subject.otherlistening abilityen_US
dc.titleΕρωτηματολόγιο γονεϊκή αξιολόγηση της ακουστικο/προφορικής επικοινωνίας των παιδιών (peach v.4) : στάθμιση και επιμέλεια στην ελληνική γλώσσαen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2023-2024en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-3850-1866-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSC_Όλγα Γεωργίου_2024_ABSTRACT.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ344.36 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

28
Last Week
9
Last month
checked on Dec 25, 2024

Download(s) 50

10
checked on Dec 25, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons