Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32699
Title: Επίδραση Αλληλεπιδραστικού Ψηφιακού Παιχνιδιού στη Μάθηση: Ανάλυση Εκπαιδευτικής Εμπειρίας Μαθητών σε Μουσείο Νερού
Authors: Moisa, Andreea Cosmina 
Keywords: Ψηφιακά παιχνίδια;Περιβάλλοντα μάθησης;Διαδραστικά περιβάλλοντα μάθησης;Ευχρηστία;Μουσείο;Μαθητές
Advisor: Nicolaidou, Iolie
Issue Date: May-2024
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην επίδραση των ψηφιακών παιχνιδιών στην μάθηση, μελετώντας την εμπειρία μαθητών ηλικίας 10-12 ετών στο Μουσείο Νερού Λεμεσού μέσω ενός διαδραστικού ψηφιακού παιχνιδιού. Ο σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση της επίδρασης αυτού του εκπαιδευτικού παιχνιδιού στη μάθηση σχετικά με το νερό, των μαθητών Δ'-Στ' Δημοτικού, καθώς και η αξιολόγηση της ευχρηστίας του παιχνιδιού. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω 31 ατομικών συνεντεύξεων με παιδιά Δ-Στ τάξης από 5 διαφορετικές τάξεις Δημοτικών σχολείων της Κύπρου που επισκέφθηκαν το Μουσείο και έπαιξαν το παιχνίδι. Τα αποτελέσματα της ποιοτικής ανάλυσης κατέδειξαν θετική και ικανοποιητική εμπειρία των παιδιών, καθώς επίσης και την απόκτηση γνώσεων και την ενεργή συμμετοχή τους στο μουσείο μέσω του παιχνιδιού. Η πλειονότητα των παιδιών απέκτησε γνώσεις και κατανόησε τις πληροφορίες που παρείχε το παιχνίδι. Τα παιδιά ήταν σε θέση να αναγνωρίσουν τα όργανα μέτρησης νερού, να εξηγήσουν τις λειτουργίες τους και να αναφέρουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες που έμαθαν μέσω του παιχνιδιού, υποδεικνύοντας την κατανόηση των πληροφοριών που τους δόθηκαν. Η παρούσα έρευνα αναδεικνύει τη σημαντικότητα της χρήσης ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση και την ενίσχυση της μάθησης. Τα ευρήματα της έρευνας προσφέρουν εισηγήσεις για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών και τη δημιουργία περισσότερο διαδραστικών και αποτελεσματικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων μέσω της χρήσης τεχνολογίας και ψηφιακών εφαρμογών.
Description: The present thesis focuses on the impact of digital games on learning, examining the experience of 10-12 -year-old students at the Limassol Water Museum through an interactive digital game. The research aims to evaluate the effect of this educational game on water-related learning for students in grades 4 to 6 of primary school, as well as to assess the usability of the game. The study was conducted through interviews with 31 students from 5 primary school classes in Cyprus who visited the museum and played the game. The results of the qualitative data analysis indicated a positive and satisfactory experience for the children, as well as knowledge acquisition and active engagement in the museum through the game. The majority of the children gained knowledge and understood the information provided by the game. They were able to recognize water quality measurement instruments, explain their functions, and mention specific details they learned through the game, demonstrating comprehension of the provided information. This research highlights the importance of using digital games in education and enhancing learning. The findings offer suggestions for improving educational practices and creating more interactive and effective learning environments through the use of technology and digital applications.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32699
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat Existing users please
BSc_ Andrea_Moisa_2024.pdffull-text902.07 kBAdobe PDFEmbargoed until June 21, 2027    Request a copy
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

48
Last Week
2
Last month
6
checked on Dec 11, 2024

Download(s)

13
checked on Dec 11, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons