Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30464
Title: Καμπάνια ευαισθητοποίησης ενάντια στην κατανάλωση πλαστικού
Authors: Αποστόλου, Ελευθέριος 
Keywords: Καμπάνια;κατανάλωση;πλαστικό;θάλασσα;απορρίμματα
Advisor: Souleles, Nicos
Issue Date: May-2023
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Η έλλειψη ευαισθητοποίησης και συνειδητότητας των πράξεων μας όσο αφορά την κατανάλωση πλαστικού, ήταν κάτι που με προβλημάτισε και με προβλημάτισε περισσότερο όταν αντίκρισα ένα βίντεο με πολικές αρκούδες οι οποίες ήταν σε άθλια κατάσταση — το πριν και το μετά. Έτσι λοιπόν αποφάσισα σε αυτή την πτυχιακή εργασία να διεξάγω μία καμπάνια για ευαισθητοποίηση και ενημέρωση, ως προς τις συνέπειες αυτού του δυσάρεστου φαινομένου εστιάζοντας στον θαλάσσιο κόσμο. Ο στόχος της πτυχιακής είναι μέσα από διάφορες εφαρμογές να δημιουργήσει μια οπτική επικοινωνία του προβλήματος. Οπόταν ξεκίνησα με την βιβλιογραφική ανασκόπηση ώστε να συλλέξω πληροφορίες που επικεντρώνονται και αναδύουν το σοβαρό αυτό πρόβλημα του καταναλωτισμού των πλαστικών απορριμμάτων, γίνεται αναφορά σε στατιστικές μελέτες, που μιλούν με αριθμούς και εξηγούν τα προβλήματα και το πώς θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν εις ένα βαθμό. Η μεθοδολογία που διάλεξα ήταν η έρευνα δράσης με στοχευμένο κοινό άτομα των ηλικιών 18-25 με πλειοψηφία φοιτητές γραφικών τεχνών στο ΤΕΠΑΚ, για τη συλλογή δεδομένων σε ότι αφορά αν λειτουργεί η οπτική επικοινωνία που εφαρμόστηκε, στο τι θα μπορούσε να βελτιωθεί, ποια προβλήματα διαφαίνονται κλπ. Έγιναν δύο κύκλοι συλλογής δεδομένων, ο πρώτος περιείχε ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις μη-δομημένες, ο δεύτερος κύκλος περιείχε αποκλειστικά ερωτηματολόγια. Σε κάθε τέλος ενός κύκλου γινόταν ανάλυση και αλλαγές στις εφαρμογές ως προς την βελτίωση στο καλύτερο επίπεδο.
Description: The lack of awareness of our actions when it comes to plastic consumption was something that troubled me, and it troubled me even more when I saw a video of polar bears in dire straits — the before and after. So, I decided in this thesis to conduct a campaign for awareness and information, regarding the consequences of this unpleasant phenomenon focusing on the marine world. The aim of the thesis is to create visual communication outcomes of the problem through various applications. Since I started with the literature review to collect information that focuses and emerges this severe problem of the consumption of plastic waste, reference is made to statistical studies, which speak with numbers and explain the problems and how they could be addressed to a certain extent. The methodology I chose was action research with a targeted audience of people aged 18-25 with the majority being students of graphic arts at TEPAK, for the collection of data regarding whether the applied visual communication outcomes are suitable, what could be improved, what problems are apparent etc. Two cycles of data collection were completed, the first one contained questionnaires and unstructured interviews, the second cycle contained exclusively questionnaires. At each end of a cycle analysis and changes were made to the applications to improve them.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30464
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨ-Ε.Αποστολου-BSC-2023.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ147.63 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

53
Last Week
3
Last month
6
checked on Apr 30, 2024

Download(s) 50

20
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons