Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/29796
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ηροδότου, Ηρόδοτος | - |
dc.contributor.author | Αντωνίου, Μάριος | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-12T07:21:27Z | - |
dc.date.available | 2023-07-12T07:21:27Z | - |
dc.date.issued | 2023-05 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/29796 | - |
dc.description | One of the most important operations in sea container terminals in ports is the allocation of incoming ships to berths, which is known as the berth allocation problem. The solution to this problem is a schedule that determines the berthing times together with the berthing positions for the arriving ships with the aim of achieving reduced cost, waiting time, handling time, and departure delays. The aim of this work is the implementation of a web platform, which uses existing algorithms that solve the berth allocation problem using real data from the Port of Limassol and visualizes the algorithm's solution timeline in every quay of the port. The relevant data is imported from a database hosted on the existing Port Collaborative Decision Making (PortCDM) system. The information that the system will import is the details of ships that have already arrived in the past, bundled with their estimated and actual arrival and departure times. The existing algorithms that solve the berth allocation problem are implemented in MATLAB, which offers a numeric computing environment. Therefore, the input data needed by the algorithms must be generated dynamically. Another goal is to have the ability to process algorithm data for any period and for the system to return their results to the web interface in the appropriate format for reading and visualization. | en_US |
dc.description.abstract | Μία από τις πιο σημαντικές λειτουργίες σε θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια είναι η κατανομή των εισερχόμενων πλοίων στις θέσεις ελλιμενισμού, η οποία είναι γνωστή ως πρόβλημα κατανομής ελλιμενισμού. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι ένα χρονοδιάγραμμα που καθορίζει τους χρόνους ελλιμενισμού μαζί με τις θέσεις ελλιμενισμού για τα πλοία που φθάνουν με στόχο την επίτευξη μειωμένου κόστους, χρόνου αναμονής, χρόνου διεκπεραίωσης και καθυστερήσεων αναχώρησης. Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, η οποία χρησιμοποιεί υφιστάμενους αλγόριθμους που λύνουν το πρόβλημα κατανομής ελλιμενισμού χρησιμοποιώντας πραγματικά δεδομένα από το λιμάνι της Λεμεσού και απεικονίζει το χρονοδιάγραμμα λύσης του αλγορίθμου σε κάθε αποβάθρα του λιμανιού. Τα σχετικά δεδομένα εισάγονται από μια βάση δεδομένων που φιλοξενείται στο υπάρχον σύστημα Port Collaborative Decision Making (PortCDM). Οι πληροφορίες που θα εισάγει το σύστημα είναι τα στοιχεία των πλοίων που έχουν ήδη φτάσει στο παρελθόν, σε συνδυασμό με την εκτιμώμενη και την πραγματική ώρα άφιξης και αναχώρησης τους. Οι υφιστάμενοι αλγόριθμοι που λύνουν το πρόβλημα κατανομής ελλιμενισμού υλοποιούνται στο MATLAB, το οποίο προσφέρει ένα αριθμητικό υπολογιστικό περιβάλλον. Επομένως, τα δεδομένα εισόδου που χρειάζονται οι αλγόριθμοι πρέπει να παράγονται δυναμικά. Ένας άλλος στόχος είναι να έχουμε τη δυνατότητα επεξεργασίας δεδομένων αλγορίθμου για οποιαδήποτε περίοδο και το σύστημα να επιστρέφει τα αποτελέσματά τους στη διεπαφή ιστού στην κατάλληλη μορφή για ανάγνωση και οπτικοποίηση. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | λιμάνι | en_US |
dc.subject | ελλιμενισμός | en_US |
dc.subject | πλατφόρμα | en_US |
dc.subject | οπτικοποίηση | en_US |
dc.subject | αλγόριθμοι | en_US |
dc.subject.other | port | en_US |
dc.subject.other | berth | en_US |
dc.subject.other | platform | en_US |
dc.subject.other | visualization | en_US |
dc.subject.other | algorithms | en_US |
dc.title | Οπτικοποίηση της Κατανομής Θέσεων Ελλιμενισμού για το Λιμάνι Λεμεσού | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.relation.dept | Department of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2022-2023 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Engineering and Technology | en_US |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Department of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Engineering and Technology | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-8717-1691 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Engineering and Technology | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
abstact_BSc_Marios_Antoniou_2023.pdf | ΠΕΡΙΛΗΨΗ | 155.4 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
55
Last Week
0
0
Last month
3
3
checked on 3 Δεκ 2024
Download(s) 20
34
checked on 3 Δεκ 2024
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons