Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29796
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΗροδότου, Ηρόδοτος-
dc.contributor.authorΑντωνίου, Μάριος-
dc.date.accessioned2023-07-12T07:21:27Z-
dc.date.available2023-07-12T07:21:27Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/29796-
dc.descriptionOne of the most important operations in sea container terminals in ports is the allocation of incoming ships to berths, which is known as the berth allocation problem. The solution to this problem is a schedule that determines the berthing times together with the berthing positions for the arriving ships with the aim of achieving reduced cost, waiting time, handling time, and departure delays. The aim of this work is the implementation of a web platform, which uses existing algorithms that solve the berth allocation problem using real data from the Port of Limassol and visualizes the algorithm's solution timeline in every quay of the port. The relevant data is imported from a database hosted on the existing Port Collaborative Decision Making (PortCDM) system. The information that the system will import is the details of ships that have already arrived in the past, bundled with their estimated and actual arrival and departure times. The existing algorithms that solve the berth allocation problem are implemented in MATLAB, which offers a numeric computing environment. Therefore, the input data needed by the algorithms must be generated dynamically. Another goal is to have the ability to process algorithm data for any period and for the system to return their results to the web interface in the appropriate format for reading and visualization.en_US
dc.description.abstractΜία από τις πιο σημαντικές λειτουργίες σε θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια είναι η κατανομή των εισερχόμενων πλοίων στις θέσεις ελλιμενισμού, η οποία είναι γνωστή ως πρόβλημα κατανομής ελλιμενισμού. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι ένα χρονοδιάγραμμα που καθορίζει τους χρόνους ελλιμενισμού μαζί με τις θέσεις ελλιμενισμού για τα πλοία που φθάνουν με στόχο την επίτευξη μειωμένου κόστους, χρόνου αναμονής, χρόνου διεκπεραίωσης και καθυστερήσεων αναχώρησης. Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, η οποία χρησιμοποιεί υφιστάμενους αλγόριθμους που λύνουν το πρόβλημα κατανομής ελλιμενισμού χρησιμοποιώντας πραγματικά δεδομένα από το λιμάνι της Λεμεσού και απεικονίζει το χρονοδιάγραμμα λύσης του αλγορίθμου σε κάθε αποβάθρα του λιμανιού. Τα σχετικά δεδομένα εισάγονται από μια βάση δεδομένων που φιλοξενείται στο υπάρχον σύστημα Port Collaborative Decision Making (PortCDM). Οι πληροφορίες που θα εισάγει το σύστημα είναι τα στοιχεία των πλοίων που έχουν ήδη φτάσει στο παρελθόν, σε συνδυασμό με την εκτιμώμενη και την πραγματική ώρα άφιξης και αναχώρησης τους. Οι υφιστάμενοι αλγόριθμοι που λύνουν το πρόβλημα κατανομής ελλιμενισμού υλοποιούνται στο MATLAB, το οποίο προσφέρει ένα αριθμητικό υπολογιστικό περιβάλλον. Επομένως, τα δεδομένα εισόδου που χρειάζονται οι αλγόριθμοι πρέπει να παράγονται δυναμικά. Ένας άλλος στόχος είναι να έχουμε τη δυνατότητα επεξεργασίας δεδομένων αλγορίθμου για οποιαδήποτε περίοδο και το σύστημα να επιστρέφει τα αποτελέσματά τους στη διεπαφή ιστού στην κατάλληλη μορφή για ανάγνωση και οπτικοποίηση.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectλιμάνιen_US
dc.subjectελλιμενισμόςen_US
dc.subjectπλατφόρμαen_US
dc.subjectοπτικοποίησηen_US
dc.subjectαλγόριθμοιen_US
dc.subject.otherporten_US
dc.subject.otherberthen_US
dc.subject.otherplatformen_US
dc.subject.othervisualizationen_US
dc.subject.otheralgorithmsen_US
dc.titleΟπτικοποίηση της Κατανομής Θέσεων Ελλιμενισμού για το Λιμάνι Λεμεσούen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2022-2023en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-8717-1691-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
abstact_BSc_Marios_Antoniou_2023.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ155.4 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

55
Last Week
0
Last month
3
checked on 3 Δεκ 2024

Download(s) 20

34
checked on 3 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons