Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29645
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΘεμιστοκλέους, Χρίστος-
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Βερονίκη-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:09:46Z-
dc.date.available2023-07-05T07:09:46Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/29645-
dc.descriptionThe use of misleading stimuli during the act of shopping has been used by companies for many years to increase their sales and attract consumers. This paper aims to investigate consumer behavior under the stimulus of time pressure. More specifically it focuses on clothing purchases during discount periods. To carry out the research, quantitative analysis methods were used to obtain the necessary data. This data concerns the consumers’ attitudes. At first, a literature review will be conducted, then it will be connected with the findings. Consumer behavior is an enormous part of marketing studies with several aspects.en_US
dc.description.abstractΗ χρήση παραπλανητικών ερεθισμάτων κατά την διάρκεια αγορών, χρησιμοποιείτε από τους καταστηματάρχες εδώ και πολλά χρόνια με στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να ελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Η παρούσα εργασία ερευνά την συμπεριφορά των καταναλωτών κάτω από το ερέθισμα της πίεσης χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, εστιάζει στις αγορές ενδυμάτων κατά την διάρκεια εκπτωτικών περιόδων. Για την πραγματοποίηση της έρευνας έγινε η χρήση των μεθόδων της ποσοτικής ανάλυσης. Με αυτό τον τρόπο έρευνας, προέκυψαν τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στην υλοποίηση της εργασίας. Τα δεδομένα αφορούν την στάση του καταναλωτικού κοινού. Στην αρχή της εργασίας θα διεξαχθεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση και μετά την έρευνα θα γίνει σύνδεση της βιβλιογραφίας με τα ευρήματα. Η συμπεριφορά καταναλωτή είναι ένα τεράστιο κομμάτι των σπουδών του μάρκετινγκ, το οποίο έχει αρκετές πτυχές.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectπαραπλανητικά ερεθίσματαen_US
dc.subjectαγορέςen_US
dc.subjectκαταναλωτικό κοινόen_US
dc.subjectεκπτωτική περίοδοςen_US
dc.titleΗ επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2022-2023en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0001-9074-7711-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSc_Παναγιώτου Βερονίκη 2023_ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ156.5 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

67
Last Week
1
Last month
1
checked on Oct 6, 2024

Download(s) 50

36
checked on Oct 6, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons