Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2961
Τίτλος: Social network analysis of a participatory designed online foreign language course
Συγγραφείς: Rajasekaran, Meenakshi Sundaram 
Zaphiris, Panayiotis 
metadata.dc.contributor.other: Ζαφείρης, Παναγιώτης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003
Πηγή: Humancomputer interaction theory and practice, 2003, Pages 218-222.
Περίληψη: People intensive social systems like WBT (Web-Based Training) Systems are open natured and behave unpredictably with their environment. In other words, these systems are less responsive to well defined scientific methods. Hence a shift in focus from technical to non-technical approaches like Social network analysis (SNA) which is principally used in communication science, is necessitated. This study attempts to evaluate the applicability of Social Network Analysis (SNA) as an analytical and empirical method to analyse the interactions within the online community belonging to a Greek language for English speakers online course. The key objective of this study is to test a hypothesis that relates to the Participatory Design Methodology employed while developing this specific course.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2961
ISBN: 0805849300
Type: Book Chapter
Affiliation: City University London 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Social network analysis of a participatory.pdf223.68 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

394
Last Week
0
Last month
29
checked on 13 Μαρ 2025

Download(s) 50

98
checked on 13 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons