Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26757
Τίτλος: Μετατροπή ποιήματός σε οπτικοακουστική εμπειρία “No difference”
Συγγραφείς: Κωνσταντίνου, Πάρης 
Λέξεις-κλειδιά: No difference;Shel Silverstein;Μετατροπή;Ποίημα;Τρισδιάστατος Κόσμος;Τρισδιάστατη Μοντελοποίηση
Advisor: Πολυδώρου, Δώρος
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρ-2022
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Είναι γνωστό, ίσως και τρομακτικό, το γεγονός ότι η τεχνολογία αναπτύσσεται ραγδαία. Τα είδη υπάρχοντα μέσα μεγαλώνουν, εξελίσσονται, ή περιθωριοποιούνται από εντελώς καινούργιες τεχνολογίες. Πλέον, τα τεχνολογικά μέσα αποτελούν τον καλύτερο και πιο άμεσο τρόπο επικοινωνίας μιας σκέψης, ενός συναισθήματος, μιας είδησης. Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας ερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους μια μορφή τέχνης μπορεί να μετατραπεί και να μεταδοθεί με διαφορετικά τεχνολογικά μέσα. Πιο συγκεκριμένα, η ποίηση. Θα αναλυθεί και θα μετατραπεί το ποίημα “No difference” από τον πολυτάλαντο καλλιτέχνη Shel Silverstein από το βιβλίο του “Where the sidewalk ends”. Στόχος είναι η μετατροπή του ποιήματος σε έναν οπτικοακουστικό τρισδιάστατο κόσμο με απώτερο σκοπό τα συναισθήματα και το μήνυμα που προωθεί στον αναγνώστη ο ποιητής να παραμείνουν τα ίδια. Η συγκεκριμένη έρευνα υλοποιήθηκε μέσα από 5 στάδια. Αρχικά, έγινε ανάλυση του συγκεκριμένου ποιήματος καθώς και της γενικής νοοτροπίας του ποιητή. Στην συνέχεια, έγινε μια έρευνα σχετική με παρόμοιες θεματικές και τρόπους απεικόνισης που ίσως φανούν χρήσιμοι. Ακολούθησε το στάδιο της προεργασίας, όπου φτιάχτηκαν οι απαραίτητες βάσεις έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να πληροί τον γενικό σκοπό. Στο τέταρτο στάδιο υλοποιήθηκε η εμπειρία, και στο τελευταίο στάδιο καταγραφήκαν τα συμπεράσματα και εξετάστηκε αν η εμπειρία μεταδίδει το κατάλληλο μήνυμα.
Description: It is known, and a bit terrifying that technology evolves rapidly. Current technologies are getting better or stepping aside for the new ones to come. Nowadays, multimedia resources are the most efficient and direct way of spreading a thought, a feeling or reporting the news. The project investigates the ways which a medium of art can be deconstructed and recostructed into an alternative form through the use of technology. To be more specific, the medium that is going to be transformed is poetry. The poem of Shel Silverstein, in his book “Where the sidewalk ends”, “No difference” will be analyzed and deconstructed. The aim of the project is to successfully transform the meaning of the poem in a three-dimensional environment, with the feelings and the message that the poet was trying to pass, remaining the same. The research was implemented through five stages. Firstly, it took place a personal analysis of the current poem, what the poet was trying to pass and how I was understanding it. Also in this part, general research for the poet and his believes was necessary. In the second stage, a literature review was done about other researchers with common thematic and concerns. Stage three follows, maybe the most important. A proper organization phase that defined what it was going to be needed for the project to be completed. In the fourth stage the whole experience was developed, and for the final stage, the project concluded with critical analysis and user studies.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26757
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Paris_Constantinou_2022.pdfΠλήρες κείμενο7.58 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

127
Last Week
1
Last month
2
checked on 4 Σεπ 2024

Download(s)

60
checked on 4 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons