Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26754
Title: Καμπάνια Κοινωνικής Ευαισθητοποίησης για την Κλιματική Αλλαγή
Authors: Μιλτιάδους, Ελένη 
Keywords: Καμπάνια;Κλιματική Αλλαγή;Παγκόσμια υπερθέρμανση;Λιώσιμο Πάγων;Κύπρος
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: Apr-2022
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Με τη πάροδο του χρόνου, το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, γίνεται ολοένα και πιο έντονο. Η απουσία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ίσως να είναι ένας από τους λόγους που το φαινόμενο επιδεινώνεται. Αυτό οδήγησε την γράφουσα, στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη καμπάνιας γύρω από το πρόβλημα κλιματική αλλαγή. Στόχος της καμπάνιας, είναι μέσα από την οπτική απεικόνιση γεγονότων, να προβληματίσει και να ευαισθητοποιήσει το νεαρό κοινό προς το πρόβλημα. Για την ολοκλήρωση της καμπάνιας αυτής, εκτελέστηκαν δραστηριότητες όπως η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου η γράφουσα μελέτησε το θέμα «κλιματική αλλαγή» και μελέτησε σχετικές καμπάνιες που είδη υπάρχουν. Η μεθοδολογία που επιλέχτηκε είναι η έρευνα δράσης. Η συλλογή δεδομένων έγινε από άτομα ηλικίας 18-25 ετών, με δύο διαφορετικές μεθόδους/εργαλεία, τις ημιδομημένες συνεντεύξεις και τα ερωτηματολόγια. Μέσα από τους δύο κύκλους αξιολογήσης των εφαρμογών της καμπάνιας, η ερευνήτρια συγκέντρωσε σημαντικές πληροφορίες, συμπεράσματα και μελλοντικές εισηγήσεις για βελτίωση της καμπάνιας.
Description: Over time, the phenomenon of climate change is becoming more and more intense. Lack of information and awareness may be one of the reasons why the phenomenon is worsening. This led the writer to design and develop a campaign around the climate change challenge. The aim of the campaign is, through the visual depiction of events, to problematize and sensitize the young public to the problem. To complete this campaign, activities such as the literature review were performed, where the author studied the topic of "climate change" and examined existing campaigns. The methodology chosen to develop the outputs, is action research. Data collection involved people aged 18-25 and was carried out with two different methods / tools, semi-structured interviews and questionnaires. Through two rounds of evaluations, the researcher gathered important information, conclusions and future suggestions for improving the campaign.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26754
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ελένη_Μιλτιάδους_2022.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

163
Last Week
1
Last month
11
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

126
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons