Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26754
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουλελές, Νίκος-
dc.contributor.authorΜιλτιάδους, Ελένη-
dc.date.accessioned2022-07-22T09:18:37Z-
dc.date.available2022-07-22T09:18:37Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26754-
dc.descriptionOver time, the phenomenon of climate change is becoming more and more intense. Lack of information and awareness may be one of the reasons why the phenomenon is worsening. This led the writer to design and develop a campaign around the climate change challenge. The aim of the campaign is, through the visual depiction of events, to problematize and sensitize the young public to the problem. To complete this campaign, activities such as the literature review were performed, where the author studied the topic of "climate change" and examined existing campaigns. The methodology chosen to develop the outputs, is action research. Data collection involved people aged 18-25 and was carried out with two different methods / tools, semi-structured interviews and questionnaires. Through two rounds of evaluations, the researcher gathered important information, conclusions and future suggestions for improving the campaign.en_US
dc.description.abstractΜε τη πάροδο του χρόνου, το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, γίνεται ολοένα και πιο έντονο. Η απουσία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ίσως να είναι ένας από τους λόγους που το φαινόμενο επιδεινώνεται. Αυτό οδήγησε την γράφουσα, στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη καμπάνιας γύρω από το πρόβλημα κλιματική αλλαγή. Στόχος της καμπάνιας, είναι μέσα από την οπτική απεικόνιση γεγονότων, να προβληματίσει και να ευαισθητοποιήσει το νεαρό κοινό προς το πρόβλημα. Για την ολοκλήρωση της καμπάνιας αυτής, εκτελέστηκαν δραστηριότητες όπως η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου η γράφουσα μελέτησε το θέμα «κλιματική αλλαγή» και μελέτησε σχετικές καμπάνιες που είδη υπάρχουν. Η μεθοδολογία που επιλέχτηκε είναι η έρευνα δράσης. Η συλλογή δεδομένων έγινε από άτομα ηλικίας 18-25 ετών, με δύο διαφορετικές μεθόδους/εργαλεία, τις ημιδομημένες συνεντεύξεις και τα ερωτηματολόγια. Μέσα από τους δύο κύκλους αξιολογήσης των εφαρμογών της καμπάνιας, η ερευνήτρια συγκέντρωσε σημαντικές πληροφορίες, συμπεράσματα και μελλοντικές εισηγήσεις για βελτίωση της καμπάνιας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαμπάνιαen_US
dc.subjectΚλιματική Αλλαγήen_US
dc.subjectΠαγκόσμια υπερθέρμανσηen_US
dc.subjectΛιώσιμο Πάγωνen_US
dc.subjectΚύπροςen_US
dc.subject.otherCampaignen_US
dc.subject.otherClimate Changeen_US
dc.subject.otherGlobal Warmingen_US
dc.subject.otherIce Meltingen_US
dc.subject.otherCyprusen_US
dc.titleΚαμπάνια Κοινωνικής Ευαισθητοποίησης για την Κλιματική Αλλαγήen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-1059-942X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ελένη_Μιλτιάδους_2022.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

173
Last Week
5
Last month
19
checked on May 17, 2024

Download(s) 20

136
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons