Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/25909
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBinos, Paris-
dc.contributor.authorCharalambous, Marina-
dc.contributor.authorMinaidou, Despo -
dc.date.accessioned2022-03-04T12:09:40Z-
dc.date.available2022-03-04T12:09:40Z-
dc.date.issued2021-05-28-
dc.identifier.citation14ο Πανελλήνιο – 1ο Διεθνές Συνέδριο Λογοθεραπείας, 2021, 28-30 Μαΐουen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/25909-
dc.description.abstractΣτο άρθρο αυτό, αναφέρονται βασικά βήματα της κλινικής εκπαίδευσης Λογοθεραπευτών καθώς ο βαθμός αυτοαξιολόγησης των φοιτητών μεταξύ της αρχικής και τελικής τους κλινικής εκπαίδευσης στη Πανεπιστημιακή Κλινική του Τμήματος Αποκατάστασης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ). Παρουσιάζονται στοιχεία του ρόλου του Κλινικού Επόπτη, του είδους των διαγνωστικών και θεραπευτικών συνεδριών που παρέχει η Πανεπιστημιακή Κλινική, καθώς και κάποιες βασικές ειδικές θεραπευτικές δεξιότητες που πρέπει να κατακτήσουν οι φοιτητές Λογοθεραπείας κατά την κλινική τους άσκηση. Η κλινική αποτελεί φορέα κατάρτισης, παρέχοντας στους φοιτητές της ένα μοντέλο καλής πρακτικής για την κλινική τους εξάσκηση, το οποίο ενσωματώνει την εκπαιδευτική / θεωρητική εμπειρία με την κλινική εκπαίδευση. Σκοπός της παρεχόμενης υπηρεσίας είναι η αξιολόγηση του λόγου και της ομιλίας, η εφαρμογή Τεκμηριωμένων Κλινικών Πρακτικών, η ασφάλεια των περιστατικών, και αφετέρου το δυνητικό όφελος από την παρεχόμενη θεραπευτική αγωγή. Σημαντικό ρόλο κατέχει και η διεξαγωγή έρευνας αιχμής στον κλάδο της Αποκατάστασης. Μέσα από κατάλληλα εξοπλισμένα εργαστήρια και πρωτόκολλα αξιολόγησης στοχεύει να εξυπηρετεί, όχι μόνο τους φοιτητές Λογοθεραπείας, αλλά και άτομα που παραπέμπονται στην Κλινική με δυσκολίες επικοινωνίας. Παρά την απουσία ενός παγκόσμιου μοντέλου κλινικής εποπτείας, οι φοιτητές λαμβάνουν Κλινική Εκπαίδευση μέσα σε περιβάλλον υψηλού βαθμού επίβλεψης και μεγάλου εύρους περιστατικών. Τέλος, γίνεται αναφορά στη σημασία της ανάπτυξης της σχέσης μεταξύ Κλινικού Επόπτη και φοιτητή, της αξιολόγησης, της ανατροφοδότησης και του ρόλου της ανάπτυξης κριτικής σκέψης μέσα στην κλινική πράξη.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΛογοθεραπείαen_US
dc.subjectΚλινική εποπτείαen_US
dc.subjectΚλινική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΠρωτόκολλαen_US
dc.titleΚλινική Εκπαίδευση Λογοθεραπείας: H εμπειρία του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρουen_US
dc.title.alternativeClinical Education in Speech-Language Therapy: The experience of Cyprus University of Technologyen_US
dc.typeConference Papersen_US
dc.linkhttps://14thcongress.logopedists.gr/en_US
dc.collaborationCyprus University of Technologyen_US
dc.subject.categoryHealth Sciencesen_US
dc.countryCyprusen_US
dc.subject.fieldMedical and Health Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.relation.conferenceΠανελλήνιο Συνέδριο Λογοθεραπείαςen_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.openairetypeconferenceObject-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-3850-1866-
crisitem.author.orcid0000-0002-5310-3017-
crisitem.author.orcid0000-0003-1737-3666-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Binos.pdfAbstract104.29 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

316
Last Week
0
Last month
2
checked on Nov 23, 2024

Download(s) 50

85
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons