Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23350
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΠαναγιώτου, Άντρη-
dc.contributor.authorΞενή, Άντρεα-
dc.date.accessioned2021-10-22T07:53:32Z-
dc.date.available2021-10-22T07:53:32Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23350-
dc.descriptionAim: The present study aims to study the opinions and experiences of professional speech therapists in Cyprus, about the effectiveness of Social Stories in children with behavioural problems and communication difficulties, with or without Autism Spectrum Disorder (ASD). Methodology: The study involved 8 professional speech therapists (8 women). The selection criteria were the following: the speech therapists had to work in cities in Cyprus and they had to have already used social stories in at least 2 incidents in their professional career. The tool used for data collection was structured interviews which consisted of 12 questions. The interview data were then grouped and analysed through Microsoft Office Excel (2016). To perform the data analysis, the speech therapists' responses were divided and grouped according to the most common responses. Results:. Through the results, the positive experience of professional speech and language therapists was found in the use of social stories with references that they can help children in several areas and especially in those of communication and behaviour. There are several speech therapists who advocate for effectiveness in their use. Conclusions: Therefore, social stories can be effective in children with communication difficulties and behavioural problems, according to the literature, however education in the field of ASD in general in Cyprus is limited and fragmentary and the offer of educational programs but mainly material in the use of alternative means would be particularly useful for the promotion of such methods.en_US
dc.description.abstractΣτόχος: Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να μελετήσει τις απόψεις και εμπειρίες επαγγελματιών λογοθεραπευτών της Κύπρου, για την αποτελεσματικότητα των Κοινωνικών Ιστοριών, σε παιδιά τα οποία παρουσιάζουν συμπεριφορικές και επικοινωνιακές δυσκολίες, με ή χωρίς Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Μεθοδολογία:Στην έρευνα συμμετείχαν 8 επαγγελματίες λογοθεραπευτές (8 γυναίκες). Τα κριτήρια επιλογής τους αποτελούσαν η εργασία τους σε πόλεις της Κύπρου και ή χρήση των κοινωνικών ιστοριών σε τουλάχιστον 2 περιστατικά στην επαγγελματική τους καριέρα. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για συλλογή δεδομένων ήταν δομημένες συνεντεύξεις οι οποίες αποτελούνταν από 12 ερωτήσεις. Τα δεδομένα των συνεντεύξεων ακολούθως ομαδοποιήθηκαν και αναλύθηκαν μέσω της Microsoft Office Excel (2016). Για την πραγματοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων, οι απαντήσεις των λογοθεραπευτών χωρίστηκαν και ομαδοποιήθηκαν ανάλογα με τις επικρατέστερες απαντήσεις. Αποτελέσματα: Μέσα από τα αποτελέσματα, διαπιστώθηκε η θετική εμπειρία των λογοθεραπευτών στη χρήση των κοινωνικών ιστοριών, με αναφορές ότι -μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά σε αρκετούς τομείς και ιδιαίτερα σε αυτούς της επικοινωνίας και της συμπεριφοράς. Αρκετοί λογοθεραπευτές είναι αυτοί που υποστηρίζουν την αποτελεσματικότητα στη χρήση τους. Συμπεράσματα: Επομένως, οι κοινωνικές ιστορίες μπορεί είναι αποτελεσματικές σε παιδιά με επικοινωνιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς, σύμφωνα και με τη βιβλιογραφία, ωστόσο η εκπαίδευση γενικότερα στον τομέα της ΔΑΦ στην Κύπρο είναι περιορισμένη και αποσπασματική και η προσφορά εκπαιδευτικών προγραμμάτων αλλά κυρίως υλικού στη χρήση εναλλακτικών μέσων θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη για τηνen_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherqen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)en_US
dc.subjectΚοινωνικές ιστορίεςen_US
dc.subjectΠροβλήματα συμπεριφοράςen_US
dc.subject.otherAutism Spectrum Disorder (ASD)en_US
dc.subject.otherSocial storiesen_US
dc.subject.otherΔεξιότητες επικοινωνίαςen_US
dc.subject.otherBehavioural problemsen_US
dc.titleΑποτύπωση της εμπειρίας των λογοθεραπευτών στη χρήση κοινωνικών ιστοριών σε παιδιά με επικοινωνιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες, με ή χωρίς διαταραχή αυτιστικού φάσματοςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-6085-568X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Περίληψη Άντρεα Ξενή.pdfAbstract335.75 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

191
Last Week
0
Last month
8
checked on 30 Αυγ 2024

Download(s) 50

158
checked on 30 Αυγ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons