Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23349
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος-
dc.contributor.authorΜαστίχη, Χρυσαυγή-
dc.date.accessioned2021-10-22T07:51:10Z-
dc.date.available2021-10-22T07:51:10Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23349-
dc.descriptionThe concept of Perception Management, becomes one of the key terms in the media and manuals of organizational behavior. The purpose of this research study, is to investigate the relationship between the application of mass media communication propaganda techniques and the influence of the final choice of the winner for the Reality Tv Show, Big Brother 2020. After the use of theoretical audiovisual content analysis, of this broadcast television material (43 episodes, for a total of 109 hours and 17 minutes), confirms the application of all mass media propaganda techniques by the organizational representatives of Big Brother, mentioned in the theoretical framework of the research. Therefore, are presented the frequency percentages of the techniques identified and consequently, their classification are presented.en_US
dc.description.abstractΗ έννοια της Διαχείρισης των Αντιλήψεων, καθίσταται ως ένας από τους βασικότερους όρους που αφορά τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα εγχειρίδια οργανωτικής συμπεριφοράς. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης, αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εφαρμογής των τεχνικών επικοινωνίας μαζικού κοινού προπαγάνδας και της επιρροής της τελικής επιλογής του νικητή που αφορά το τηλεοπτικό Reality Tv Show, Big Brother 2020. Έπειτα από την χρήση της θεωρητικής ανάλυσης περιεχομένου οπτικοακουστικού δείγματος, του εν λόγω μεταδιδόμενου τηλεοπτικού υλικού (43 επεισόδια, σε σύνολο 109 ωρών και 17 λεπτών), επιβεβαιώνεται η εφαρμογή όλων των τεχνικών επικοινωνίας μαζικού κοινού προπαγάνδας από τους οργανωτικούς εκπροσώπους του Big Brother, που αναφέρθηκαν στο θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας. Εν συνεχείαν, παρουσιάζονται τα ποσοστά συχνότητας των τεχνικών που εντοπίστηκαν και κατά συνέπεια, η κατάταξή τους.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherqen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαχείριση αντιλήψεωνen_US
dc.subjectΑνάλυση περιεχομένουen_US
dc.subjectΡιάλιτιen_US
dc.subjectΤηλεόρασηen_US
dc.subjectΕλλάδαen_US
dc.subject“Big Brother”en_US
dc.subject.otherPerception managementen_US
dc.subject.otherContent analysisen_US
dc.subject.otherReality showen_US
dc.subject.otherTelevisionen_US
dc.subject.otherGreeceen_US
dc.subject.other“Big Brother”en_US
dc.titleΔιαχείριση αντιλήψεων σε reality που προβάλλεται στην ελληνική τηλεόρασηen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-2099-5944-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
περίληψη Χρυσαυγή Μαστίχη.pdfAbstract211.03 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

144
Last Week
0
Last month
8
checked on Nov 7, 2024

Download(s) 20

126
checked on Nov 7, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons