Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/22825
Τίτλος: Formative assessment in second language learning: a systematic review and an annotated bibliography
Συγγραφείς: Vassiliou, Skevi 
Λέξεις-κλειδιά: Formative Assessment;Literature Review;Annotated Bibliography
Advisor: Papadima-Sophocleous, Salomi
Giannikas, Christina N.
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2019
Department: Language Centre
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: The aims of this dissertation are: (a) to present an overview of as many works written about L2/FL Formative Assessment in recent times as all possible, from 2000 to 2017; (b) to provide researchers and practitioners interested in L2/FL Formative Assessment a solid background in the area, and more particularly how this topic has been treated by other researchers over the 17 years under review. (c) to contribute to the development of critical thinking about the topic, help in establishing the relevance and quality of the annotated material on the topic, and (d) to facilitate L2/FL FA researchers as well as practitioners to form an overview of the research in the area.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/22825
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

159
Last Week
2
Last month
6
checked on 17 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons