Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18678
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΧατζημιτσής, Διόφαντος-
dc.contributor.advisorΜέττας, Χριστόδουλος-
dc.contributor.authorΚκώστη, Ιωάννης-
dc.date.accessioned2020-08-19T09:01:29Z-
dc.date.available2020-08-19T09:01:29Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18678-
dc.descriptionThe aim of this paper was the observation of asphalt surfaces using Remote Sensing techniques like the spectrometer, and digital images since they provide all the information that is needed to identify the damages that occurred due to time and the vehicle traffic. The main idea was to study various asphalt surfaces with damages caused by different factors (e.g. time, traffic) in the area of Limassol. However, because of the current situation this was not possible. Thus, the thesis was conducted based on previous studies. The previous studies refer to the damages that were caused mainly because of aging so they were divided based on the instruments that were used into the following categories: identification of damages using a spectrometer, identification of damages using a camera, and identification of damages using a spectrometer and a camera. The results showed that there were some differences in the asphalt surfaces that were studied. Specifically, in most of the previous studies errors were occurred because of some values that were removed for a better comparison of the results. Also, information about the asphalt’s aging were extracted based on their spectral signature.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη διεξήχθη με στόχο την παρακολούθηση των επιφανειών της ασφάλτου με τη βοήθεια της Τηλεπισκόπησης όπως το φασματοραδιόμετρο καθώς και τις ψηφιακές εικόνες, αφού πλέον μπορούμε πιο εύκολα να παρακολουθήσουμε τις φθορές της ασφάλτου που προκαλούνται είτε από τη μεγάλη ηλικία τους είτε από τη μεγάλη κυκλοφορία των οχημάτων. Το δείγμα της συγκεκριμένης μελέτης θα αποτελούσαν επτά διαφορετικοί δρόμοι της επαρχίας Λεμεσού με διαφορετικές συνθήκες ο καθένας ( ηλικία, κυκλοφορία). Δυστυχώς όμως λόγω της επικρατούσας κατάστασης αυτό δεν κατέστη εφικτό. Συνεπώς η πτυχιακή εργασία βασίστηκε σε άλλες μελέτες που είχαν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν από διάφορους ερευνητές. Όλες αυτές οι μελέτες αναφέρονται στη γήρανση και στις φθορές γι’αυτό και χωρίστηκαν με βάση τα όργανα που χρησιμοποίησαν για να τις πραγματοποιήσουν με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν ως εξής: εύρεση γήρανσης με φασματόμετρο, εύρεση γήρανσης με κάμερα και εύρεση γήρανσης με φασματόμετρο και κάμερα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις πιο πάνω μελέτες ήταν ότι υπήρξαν κάποιες διαφορές στα ασφαλτικά οδοστρώματα. Πιο συγκεκριμένα διαφάνηκε ότι σε αρκετές μελέτες δεν έλειπαν τα σφάλματα με αποτέλεσμα κάποιες ακραίες τιμές να αφαιρούνται από τη φασματική υπογραφή ώστε να υπάρχει μια καλύτερη σύγκριση των αποτελεσμάτων. Ακόμη μέσα από τη φασματική υπογραφή παρατηρείται ότι βγαίνουν κάποια συμπεράσματα για τη συμπεριφορά της γήρανσης της ασφάλτου σε διάφορους παράγοντες.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Civil Engineering and Geomatics, Faculty of Engineering and Technology, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦασματοραδιόμετροen_US
dc.subjectΚάμεραen_US
dc.subjectΑνάκλασηen_US
dc.subjectΓήρανσηen_US
dc.subjectΗλικίαen_US
dc.subjectΤηλεπισκόπησηen_US
dc.subjectΆσφαλτοςen_US
dc.subject.otherSpectrometeren_US
dc.subject.otherRemote sensingen_US
dc.subject.otherReflectanceen_US
dc.subject.otherAgingen_US
dc.subject.otherAsphalten_US
dc.subject.otherCameraen_US
dc.subject.otherAgeen_US
dc.titleΠαρακολούθηση γήρανσης ασφάλτου μέσω Τηλεπισκόπησηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2684-547X-
crisitem.author.orcid0000-0002-7262-8556-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Ιωάννης Κκώστη_2020_Abstract.pdfAbstract304.63 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

173
Last Week
0
Last month
1
checked on 8 Νοε 2024

Download(s) 10

53
checked on 8 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons