Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18665
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζημιτσής, Διόφαντος-
dc.contributor.authorΠολυβίου, Δημήτρης-
dc.date.accessioned2020-08-18T08:19:42Z-
dc.date.available2020-08-18T08:19:42Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18665-
dc.descriptionThis paper presents the various imperfections (problems) that can occur on asphalt roads giving a little explanation for each. In addition, research has been done by other scientists in finding problems using different remote sensing techniques that can show the problems and various imperfections of asphalt pavements, mainly comparing their spectral signatures taken by each one separately, but also presenting the method and the instruments used. The research that I did on various roads using remote sensing techniques and mainly a wavelength spectrometer from 350nm to 2500nm is presented. Also presented are the spectral signatures extracted from the measured pavements, as well as the spectral signatures created knowing the percentages of imperfections they contain and the percentage of asphalt. At the same time, is presented on how these percentages can be perceived by three different satellites which are Landsat 8, Spot 7, World View 3 and expressed in square centimeters. My results and the conclusions drawn from the research are presented regarding the differences that asphalts may have, either due to the age difference of construction or due to the different problems that everyone may have, but at the same time their different imperfections. Reference to the spectral signatures created on how they can change the spectral signature of pure asphalt and are explained. This research is needed to get better results. In conclusion, the results showed that there are differences between the spectral signatures of the asphalts that depend on the year of construction but also on the imperfections (problems) that each presented separately. Spectral signatures have shown that not all imperfections can be seen through their reflectivity. Specific imperfections are obvious, and cause changes in the spectral signature of each pavement separately, which can be visible from satellites.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει τις διάφορες ατέλειες(προβλήματα) που μπορούν να εμφανιστούν στα ασφαλτικά οδοστρώματα δίνοντας μια μικρή επεξήγηση για το καθένα. Επιπρόσθετα γίνεται αναφορά σε έρευνες που έγιναν από άλλους επιστήμονες στην ανεύρεση των προβλημάτων χρησιμοποιώντας διαφορετικές τεχνικές τηλεπισκόπησης οι οποίες μπορούν να δείξουν τα προβλήματα και τις διάφορες ατέλειες των ασφαλτικών οδοστρωμάτων συγκρίνοντας κυρίως τις φασματικές υπογραφές τους που λήφθηκαν από το καθένα ξεχωριστά, αλλά και παρουσιάζοντας τη μεθοδολογία και τα όργανα που χρησιμοποιήθηκαν. Παρουσιάζεται η έρευνα που έγινε από εμένα σε διάφορους δρόμους χρησιμοποιώντας τεχνικές τηλεπισκόπησης και κυρίως σπεκτροραδιόμετρο μήκους κύματος από 350nm μέχρι 2500nm. Επίσης παρουσιάζονται οι φασματικές υπογραφές που εξάχθηκαν από τα οδοστρώματα που μετρήθηκαν ,καθώς επίσης και οι φασματικές υπογραφές που δημιουργήθηκαν γνωρίζοντας τα ποσοστά ατελειών που περιέχουν αλλά και το ποσοστό ασφάλτου. Παράλληλα παρουσιάζεται ένα μικρό κομμάτι για το πώς μπορούν τα συγκεκριμένα ποσοστά να γίνουν αντιληπτά από τρις διαφορετικούς δορυφόρους οι οποίοι είναι οι Landsat 8 , Spot 7 , WorldView 3 και να εκφραστούν σε τετραγωνικά εκατοστά. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μου και τα συμπεράσματα που εξάχθηκαν μέσα από την έρευνα όσο αφορά τις διαφορές που μπορεί να έχουν οι άσφαλτοι είτε λόγω διαφοράς ηλικίας κατασκευής είτε λόγω των διάφορων προβλημάτων που μπορεί να έχει ο καθένας , αλλά ταυτόχρονα και των διαφορετικών ατελειών τους .Γίνεται και αναφορά στις φασματικές υπογραφές που δημιουργήθηκαν για το πώς μπορούν να μεταβάλουν την φασματική υπογραφή του καθαρού ασφάλτου και επεξηγούνται. Το συγκεκριμένο κομμάτι αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα με σκοπό να εξαχθούν καλύτερα αποτελέσματα. Εν κατακλείδι τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ των φασματικών υπογραφών των ασφάλτων που εξαρτώνται από το έτος κατασκευής αλλά και από τις ατέλειες(προβλήματα) που παρουσιάζει το καθένα ξεχωριστά. Οι φασματικές υπογραφές έδειξαν ότι δεν μπορούν όλες οι ατέλειες να είναι εμφανές μέσω της ανακλαστικότητας τους . Συγκεκριμένες ατέλειες που είναι εμφανές μέσω της ανακλαστικότητας τους , προκαλούν αλλαγές στην φασματική υπογραφή κάθε οδοστρώματος ξεχωριστά .Αυτές οι ατέλειες μπορούν να είναι εμφανές και από δορυφόρους.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Civil Engineering and Geomatics, Faculty of Engineering and Technology, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦασματική υπογραφήen_US
dc.subjectΤηλεπισκόπησηen_US
dc.subjectΑτέλειες(προβλήματα)en_US
dc.subjectMixpixelen_US
dc.subject.otherSpectral signatureen_US
dc.subject.otherRemote sensingen_US
dc.subject.otherImperfections (problems)en_US
dc.subject.otherMix pixelen_US
dc.titleΜέτρηση ασφαλτικών οδοστρωμάτων χρησιμοποιώντας τεχνικές τηλεπισκόπησηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2684-547X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Δημήτρης Πολυβίου.pdfFulltext3.79 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

143
Last Week
0
Last month
0
checked on Oct 5, 2024

Download(s) 20

480
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons