Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18639
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαηλίδης, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΙωάννου, Ουρανία-
dc.date.accessioned2020-08-17T06:09:32Z-
dc.date.available2020-08-17T06:09:32Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18639-
dc.descriptionThis thesis was recorded for the purpose of the Department of Civil Engineering and Geoinformatics of the Engineering and Technology branch, in order to obtain the degree of Civil Engineering and Planning. It includes the waterfront that is installed at the Basilica in Limassol. Modeling and analysis were performed in the Sesam Genie program, which explains the various parameters used in the vector model. The first section outlines the FEM analytical methods, the 5th degree Morison and Airy and Stokes equation. The second section describes the purpose for which the terminal was built in Basilica and explains its use. The problem is described at the same time. The third section describes the modeling and analysis process for an example quadruple pile for software learning. The fourth section gives the design methodology and part analysis of the construction, but general information about the program used in this study and the design data. The fifth section describes the results of the analysis for both models for the 5th degree Stokes methodology for normal simple but also extreme hydrodynamic loads. The sixth section presents the results of the analysis for the models as above but for the Airy method. Section 7 outlines general conclusions when comparing the two hydrodynamic load methodologies. At the end, opinions and opinions are given on how to improve the organization and on the relevance of the construction to the title of the master's program.en_US
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή, καταγράφηκε για σκοπό του Τμήματος Πολιτικών μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής του κλάδου Μηχανικής και Τεχνολογίας , για την απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου Πολιτικής Μηχανικής και Αειφόρου Σχεδιασμού. Περιλαμβάνει τη μοντελοποίηση και ανάλυση τμήματος θαλάσσιας προβλήτας η οποία είναι εγκατεστημένη στο Βασιλικό στη Λεμεσό. Η μοντελοποίηση και ανάλυση έγινε στο πρόγραμμα Sesam Genie για το οποίο γίνεται επεξήγηση για τις διάφορες παραμέτρους που χρησιμοποιούνται στη μοντελοποίηση του φορέα. Η πρώτη ενότητα περιγράφει συνοπτικά τις αναλυτικές μεθόδους FEM, την εξίσωση Morison και Airy και Stokes 5ου βαθμού. Στη δεύτερη ενότητα αναφέρεται ο σκοπός για τον οποίο κατασκευάστηκε ο τερματικός στο Βασιλικό και επεξηγείται η χρήση του. Ταυτόχρονα γίνεται περιγραφή του προβλήματος. Η τρίτη ενότητα αναλύει τη διαδικασία μοντελοποίησης και ανάλυσης για ένα παράδειγμα τετραπλού πασσάλου, που έγινε για την εκμάθηση του λογισμικού. Στη τέταρτη ενότητα δίδεται η μεθοδολογία μοντελοποίησης και ανάλυσης μέρους της κατασκευής αλλά γενικές πληροφορίες για το πρόγραμμα το οποίο χρησιμοποιήθηκε στη μελέτη αυτή και δίνονται τα δεδομένα σχεδιασμού. Η πέμπτη ενότητα περιγράφει τα αποτελέσματα της ανάλυσης για τα δυο μοντέλα για την μεθοδολογία Stokes 5ου βαθμού για τα κανονικά απλά αλλά και ακραία υδροδυναμικά φορτία. Στην έκτη ενότητα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης για τα μοντέλα όπως πιο πάνω αλλά για τη μεθοδολογία Airy. Στην έβδομη ενότητα περιγράφονται γενικά συμπεράσματα κατά τη σύγκριση των δύο μεθοδολογιών που αφορούν τα υδροδυναμικά φορτία. Ενώ στο τέλος δίδονται γνώμες και απόψεις για βελτίωση του φορέα και για τη συσχέτιση της κατασκευής με τον τίτλο του μεταπτυχιακού προγράμματος.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Civil Engineering and Geomatics, Faculty of Engineering and Technology, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜεθόδοι FEMen_US
dc.subjectAiry και Stokes 5ου βαθμούen_US
dc.subjectΜοντελοποίηση φορέαen_US
dc.subjectΑνάλυση φορέαen_US
dc.subject.otherFEM analytical methodsen_US
dc.subject.otherAiryen_US
dc.subject.otherStokesen_US
dc.subject.otherModeling – analysisen_US
dc.subject.otherSesam Genieen_US
dc.titleΑνάλυση δομικού τμήματος θαλάσσιας προβλήτας υπο κυματικές φορτίσειςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2016-9079-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ουρανία Ιωάννου_2019_Abstract.pdfAbstract256.98 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

105
Last Week
1
Last month
6
checked on May 11, 2024

Download(s) 20

52
checked on May 11, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons