Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18622
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖαντίδης, Ευριπίδης-
dc.contributor.authorΠιτσιλλίδου, Μαρία-
dc.date.accessioned2020-08-04T08:09:36Z-
dc.date.available2020-08-04T08:09:36Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18622-
dc.descriptionThe following Bachelor Degree Thesis is issued around the generation and design of an advertising campaign proposal for Cut-Out 2017, the final artwork exhibition of the department of Fine and Applied Arts of the Cyprus University of Technology. Specifically, the extensive research that have been conducted, has set the guidelines for the character development of Cut-Out 2017 and its logotype redesign. Furthermore, part of my research was to examine the effectiveness of the campaign produced and weather it contributes to the creation of brand awareness. Firstly, a literature review was conducted, in which I have studied Advertisement from a historical point of view, but also in terms of organising, marketing, and creative designing. Following, after a research on the of the promotional approaches of the past Cut-Out exhibitions had been conducted, the creative brief was developed, by analysing and determining the target audience, the Unique Selling Proposal, the tone of voice and the choice of the media. The existence of a creative brief led successfully to the generation of many Advertising Ideas and after the most suitable one of them was fully developed, the design execution took place. Finally, the completed campaign was evaluated by a focus group whose comments led to the consideration of future changes and corrections.en_US
dc.description.abstractΘεματική της παρούσας πτυχιακής είναι η παραγωγή πρότασης διαφημιστικής εκστρατείας για την τελική έκθεση τελειόφοιτων Cut-Out 2017, της ετήσιας τελικής έκθεσης τελειόφοιτων Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου για το τμήμα των Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών). Η εκστρατεία περιλαμβάνει τόσο ανανέωση του λογοτύπου της έκθεσης, όπως απαιτείτε κάθε χρόνο, όσο και ανάπτυξη χαρακτήρα της έκθεσης. Ακόμα, μέλημά μου ήταν να αξιολογηθεί κατά πόσο η διαφημιστική προσέγγιση που ακολουθήθηκε έχει πράγματι απήχηση και δημιουργεί αναγνωσιμότητα για την έκθεση. Αρχικά, διεξάχθηκε η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου μελετήθηκε η διαφήμιση τόσο από ιστορική μεριά, αλλά και από την μεριά της οργάνωσης, του μάρκετινγκ και του δημιουργικού σχεδιασμού της. Έπειτα, αφού γίνετε μια πρώτη έρευνα σε παρελθοντικές προσεγγίσεις προώθησης της έκθεσης, προσδιορίστηκε η δημιουργική στρατηγική, δηλαδή τα απαραίτητα ζητούμενα για τη δημιουργία της συγκεκριμένης διαφήμισης όπως διατάζει η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπως στοχευμένο κοινό, το μήνυμα, ο τόνος της φωνής κ.ά. Περεταίρω, άρχισε η παραγωγή σκεπτικού, η ανάπτυξη Διαφημιστικών Ιδεών και μετέπειτα στο σχεδιαστικό κομμάτι η καλύτερη ιδέα εκτελέστηκε. Τελικά, η ολοκληρωμένη εκστρατεία αξιολογήθηκε από μια ημι-δομημένη ομάδα εστίασης, που απέφερε αποτελέσματα και βάση την ανάλυση αυτών προτείνονται μελλοντικές αλλαγές και διορθώσεις.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή εφαρμοσμένων Τεχνων και Επικοινωνίας,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαφήμισηen_US
dc.subjectΔιαφημιστική Καμπάνιαen_US
dc.subjectΕναλλακτική Διαφήμισηen_US
dc.subjectGuerrilla Advertisingen_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectΣχεδιασμός Διαφήμισηςen_US
dc.subjectΓραφιστικήen_US
dc.subjectLogomorphismen_US
dc.subjectΕπικοινωνίαen_US
dc.subjectΠροώθησηen_US
dc.subjectBrand Awarenessen_US
dc.subjectΑποτελεσματικότητα Διαφήμισηςen_US
dc.subject.otherAdvertisementen_US
dc.subject.otherAdvertising Campaignen_US
dc.subject.otherAlternative Advertisingen_US
dc.subject.otherGuerrilla Advertisingen_US
dc.subject.otherMarketingen_US
dc.subject.otherAdvertisement Designen_US
dc.subject.otherGraphic Designen_US
dc.subject.otherLogomorphismen_US
dc.subject.otherCommunicationen_US
dc.subject.otherPromotionen_US
dc.subject.otherBrand Awarenessen_US
dc.subject.otherAdvertisement Effectivenessen_US
dc.titleΣχεδιασμός δημιουργικής διαφημιστικής εκστρατείας για την ετήσια έκθεση τελειόφοιτων CUT-OUT 2017en_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2016-2017en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-0874-455X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Pitsilidou Maria abstract.pdfΠερίληψη251.67 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

151
Last Week
0
Last month
1
checked on Oct 10, 2024

Download(s)

142
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons