Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18617
Τίτλος: Αξιολόγηση της επίδρασης σκηνικών ηλεκτρονικού παιχνιδιού στην εμπειρία του χρήστη
Συγγραφείς: Θεοδώρου, Σάββας 
Λέξεις-κλειδιά: Ηλεκτρονικό παιχνίδι;Εμπειρία χρήστη;Σκηνικά παιχνιδιού;Κυπριακή κουλτούρα;Τοπικά στοιχεία
Advisor: Λανίτης, Ανδρέας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει τα πορίσματα μιας έρευνας η οποία στοχεύει στο να διερευνηθεί και να μετρηθεί η εμπειρία του χρήστη και κατά πόσο αλλάζει η ψυχολογική κατάστασή του με την ένταξη γνώριμων σκηνικών από το οικείο περιβάλλον του. Επιπλέον, η έρευνα επεκτείνεται και στην αποδεκτικότητα της ένταξης της κυπριακής κουλτούρας σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι. Ένα σύνολο 10 ατόμων με μέσο όρο ηλικίας 24.5 συμμετείχαν στην έρευνα. Τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν στην τεκμηριωμένη άποψη ότι η εμπειρία των χρηστών γίνεται πιο ευχάριστη με την ένταξη των κυπριακών στοιχείων. Συνολικά, τα πορίσματα φαίνεται να είναι θετικά και ενθαρρυντικά αφού φανερώνουν την υψηλή αποδεκτικότητα του “κυπριακού” παιχνιδιού από τους χρήστες καθώς επίσης και την ευαισθητοποίηση τους.
Description: The purpose of this thesis is to present the results of a research that aims to measure and evaluate the user’s experience and to check whether psychological status changes are presented while integrating familiar scenes from his own environment. Additionally, the research expands on the acceptability of the integration of Cypriot culture to electronic games. A number of people had participated in this survey with an average age of 24.5 years old. The results of this survey show that the experience of the users becomes more enjoyable with the integration of artefacts related to Cypriot culture. Overall, apart from the behavioral change, the findings appear to be positive and encouraging since they prove the high acceptability of the "Cypriot" game by the users and their sensitization.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18617
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Σάββας Θεοδώρου.pdfΠλήρες κείμενο17.56 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

145
Last Week
0
Last month
1
checked on 6 Μαρ 2025

Download(s) 5

159
checked on 6 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons