Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/18613
Τίτλος: | Αξιολόγηση της σημασίας της ποιότητας των γραφικών στην εμπειρία του χρήστη σε ηλεκτρονικά παιχνίδια τρόμου | Συγγραφείς: | Κοντονικόλα, Μιχάλης | Λέξεις-κλειδιά: | Ηλεκτρονικά παιχνίδια;Εμπειρία χρήστη;Ποιότητα γραφικών;Ρεαλισμός;Εμβύθιση | Advisor: | Λανίτης, Ανδρέας | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2017 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Περίληψη: | Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η επιστημονική αξιολόγηση της σημασίας της ποιότητας των γραφικών στην εμπειρία του χρήστη σε ηλεκτρονικά παιχνίδια τρόμου. Μετά από μια αρχική έρευνα για το τί θεωρούνται υψηλής και χαμηλής ποιότητας γραφικά δημιουργήθηκαν δύο ηλεκτρονικά παιχνίδια στο Unity 3D για τους σκοπούς της έρευνας. Το ένα από αυτά είχε όσο το δυνατόν υψηλής ποιότητα γραφικά ενώ το άλλο χαμηλής ποιότητας γραφικά. Οι παράγοντες του gameplay, του σεναρίου και του ήχου παρέμειναν σταθεροί. Συμμετείχαν συνολικά 16 άτομα στην τελική αξιολόγηση των παιχνιδιών όλα μεταξύ 18-25 ετών. Τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η υψηλή ποιότητα των γραφικών προσφέρει μια καλύτερη συνολική εμπειρία στους παίκτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών τρόμου αφού επιτυγχάνεται περισσότερη εμβύθιση μέσο τον ρεαλιστικών γραφικών. Η εμβύθιση του παίκτη στον εικονικό κόσμο του παιχνιδιού φαίνεται από τα πορίσματα της έρευνας να είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την αίσθηση του φόβου σε παιγνίδια τρόμου. | Description: | The purpose of this thesis is the scientific evaluation of the importance of graphics quality in the experience of a gamer in the context of horror games. After an initial research of what is considered high and low quality graphics two video games were developed in Unity 3D for the purposes of this research. One of them had as much as possible high quality graphics while the other had low quality graphics. The variables of gameplay, story and sound remained the same for both versions of the game. Sixteen (16) participants participated in the final evaluation between the ages of 18 and 25. The results of this research has led us to the conclusion that high quality graphics offer a better overall experience for gamers of horror video games as more immersion is achieved through realistic graphics. According to the results, the immersion of the player in the virtual world of the game appears to be one of the most important factors in the cause of fear in terror games. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/18613 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States |
Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Μιχάλης Κοντονικόλα.pdf | Πλήρες κείμενο | 2.36 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 20
137
Last Week
1
1
Last month
8
8
checked on 24 Νοε 2024
Download(s) 20
161
checked on 24 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons