Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18608
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΘεοδοσίου, Ζήνωνας-
dc.contributor.authorΔημητριάδη, Νικολέττα-
dc.date.accessioned2020-07-30T09:59:15Z-
dc.date.available2020-07-30T09:59:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18608-
dc.descriptionΗ ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας βελτίωσε σημαντικά την ποιότητα στις ψηφιακές κάμερες των κινητών τηλεφώνων συμβάλλοντας στην καθημερινή αύξηση του όγκου των ψηφιακών εικόνων στο διαδίκτυο. Η αύξηση των εικόνων έχει οδηγήσει πολλούς ερευνητές στην εξεύρεση τεχνικών ευφυούς ανάκτησης, κάνοντας την αναζήτηση ευκολότερη για τους χρήστες με την χρήση λέξεων-κλειδιών εισάγοντας την τεχνική της αυτόματης επισημείωσης εικόνας (Automatic Image Annotation). Στόχος της αυτόματης επισημείωσης είναι αυτόματη ανάθεση λεκτικής πληροφορίας σε εικόνες με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης. Για την δημιουργία των μεθόδων αυτόματης επισημείωσης χρειάζεται μεγάλος όγκος δεδομένων εκπαίδευσης των οποίων η συλλογή τους είναι δύσκολη και δαπανηρή διαδικασία. Το Instagram είναι ένα νέο κοινωνικό μέσο επικοινωνίας στην ψηφιακή εποχή όπου οι χρήστες μπορούν εύκολα να αναρτήσουν φωτογραφίες και να τις συνοδεύσουν με λεκτική πληροφορία. Τα hashtags σε συνδυασμό με τις εικόνες, γεφυρώνουν την ανάγκη αναζήτησης ομαδοποιώντας μεγάλο πλήθος εικόνων, αφού αποτελούν μεταδεδομένα για το δημοσιευμένο περιεχόμενο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά τα hashtags που δίνονται στο Instagram σε σχέση με οπτικό περιεχόμενο των εικόνων με στόχο την αξιοποίηση τους για την δημιουργία δεδομένων εκπαίδευσης αλγορίθμων μηχανικής μάθησης.en_US
dc.description.abstractThis dissertation studies the hashtags given to Instagram in relation to the visual content of the images in order to use them to create training data for machine learning algorithms.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Communication and Internet Studies, Faculty of Communication and Media Studies, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectHashtagsen_US
dc.subject.otherΑυτόματη επισημείωση εικόναςen_US
dc.subject.otherMηχανική μάθησηen_US
dc.titleΑξιοποίηση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για την δημιουργία δεδομένων εκπαίδευσης: Η περίπτωση της εικόνας στο Instagramen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2014-2015en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0003-3168-2350-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
13_Δημητριάδη Νικολέττα.pdfAbstract474.73 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

120
Last Week
2
Last month
5
checked on May 9, 2024

Download(s) 50

29
checked on May 9, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons