Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18607
Τίτλος: Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτές
Συγγραφείς: Πολυκάρπου, Μαρία 
Λέξεις-κλειδιά: Organic cosmetics;Consumer behavior
Advisor: Τρίγκα, Βασιλική
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Περίληψη: This dissertation studies Cypriots consumer behavior about organic cosmetics.
Description: Αυτή η διατριβή μελετά τη συμπεριφορά των Κυπρίων καταναλωτών σχετικά με τα βιολογικά καλλυντικά.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18607
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
14_Πολυκάρπου Μαρία.pdfAbstract237.53 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

125
Last Week
0
Last month
1
checked on 5 Οκτ 2024

Download(s) 20

106
checked on 5 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons