Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18463
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛαγός, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΣταύρου, Χρυσάννη-
dc.date.accessioned2020-07-14T12:19:34Z-
dc.date.available2020-07-14T12:19:34Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18463-
dc.descriptionThe aim of the project was to analyze the characteristics of influencers. In the first phase, the project refers to research on social media and the internet, which research focuses on Instagram, through bibliographic review. Continuing the bibliographic review, the term influencer was sought. For the analysis of the characteristics of the influencers, the use of content analysis methodology was chosen. The first step in content analysis was to select a population of interest and sampling, where 104 Influencers were selected with over 1 million followers. The next step was the coding system. A recording board was created where a categorization and counting of features was applied to this table. The characteristics mentioned were: their usage names, age, followers, following, gender, number of posts, country of origin, main advertisement and profession of influencers. The next step in the project was to explain the features and the recording unit. Then the data was analyzed, based on the coding table. Below are some features of Cypriot influencer and a comparison of Cypriot influencers with those abroad. The selected population was quite small, as the characteristics of the Cypriot influencers were secondary to questioning. In addition, some conclusions and observations were extracted from the coding table and the recording unit, so a discussion was held on what was observed in the profiles of these individuals. Some of the conclusions discussed were the advertising of influencers on Instagram, Influencers and sex, Influencers and their social messages, and finally if anyone would like to become an influencer. The final part of the project was the discussion on solving the research question and the epilogue.en_US
dc.description.abstractΣκοπός του έργου ήταν να αναλυθούν τα χαρακτηριστικά των influencers. Σε πρώτη φάση το έργο αναφέρεται σε έρευνα σχετικά με τα social media, το διαδίκτυο και το Instagram, μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Συνεχίζοντας την βιβλιογραφική ανασκόπηση αναζητήθηκε ο όρος influencer. Για την ανάλυση των χαρακτηριστικών των influencers επιλέχθηκε η χρήση μεθοδολογίας ανάλυση περιεχομένου. Το πρώτο βήμα για την ανάλυση περιεχομένου ήταν η επιλογή πληθυσμού ενδιαφέροντος και δειγματοληψίας. Στην δειγματοληψία επιλέχθηκαν 104 Influencers με κριτήριο να έχουν πάνω από 1 εκατομμύρια ακόλουθους. Το επόμενο βήμα ήταν το σύστημα κωδικοποίησης. Δημιουργήθηκε ένας πίνακας καταγραφής όπου σε αυτό τον πίνακα εφαρμόστηκε μια κατηγοριοποίηση και καταμέτρηση των χαρακτηριστικών. Τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν ήταν: τα ονόματα χρήσης τους, ηλικία, followers, following, φύλο, αριθμός posts, χώρα προέλευσης, κύρια διαφήμιση και επάγγελμα των influencers. Το επόμενο που ακολούθησε στο έργο ήταν η επεξήγηση των χαρακτηριστικών και η μονάδα καταγραφής. Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ανάλυση των δεδομένων, βάση του πίνακα κωδικοποίησης. Παρακάτω αναζητήθηκαν μερικά χαρακτηριστικά Κύπριων influencer και έγινε μια σύγκριση Κύπριων influencers με αυτούς του εξωτερικού. Ο πληθυσμός που επιλέχθηκε ήταν αρκετά μικρός , αφού τα χαρακτηριστικά των Κύπριων influencers ήταν ένα δευτερεύον υπό ερώτημα. Επι πρόσθετα, από τον πίνακα κωδικοποίησης και της μονάδας καταγραφής εξάχθηκαν κάποια συμπεράσματα και παρατηρήσεις, έτσι έγινε μια συζήτηση για το τι παρατηρήθηκε στα profile αυτών των ατόμων. Κάποια από τα συμπεράσματα που συζητήθηκαν ήταν σχετικά με την διαφήμιση των influencers στο Instagram, τους Influencers και το φύλο, τους Ιnfluencers και τα κοινωνικά τους μηνύματα, και τέλος εάν κάποιος θα ήθελε να γίνει influencer. Το τελεύταιο κομμάτι του έργου ήταν η συζήτηση σχετικά με την επίλυση του ερευνητικού ερωτήματος και ο επίλογος.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectInfluencersen_US
dc.titleSocial media influencers: the case of Instagramen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-9217-3491-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Chrysanni Stavrou.pdfFulltext720.05 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

243
Last Week
4
Last month
0
checked on Oct 13, 2024

Download(s)

217
checked on Oct 13, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons