Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18447
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛαγός, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Θηρεσία-
dc.date.accessioned2020-07-14T08:50:15Z-
dc.date.available2020-07-14T08:50:15Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18447-
dc.descriptionThe aim of this research is to investigate the validity of the statement that learning English is possible and more efficient through movies and TV series. Through research in the existing archives it tends to be verified. Further, in this thesis statement are presented research results and data collected from previous studies conducted on the same topic, presenting views and alternative teaching techniques regarding the English language abroad. The research is focused on the impact of learning English through movies and TV series on public and private education in Cyprus. Based on the previous literature review and the data collected from the researcher, other methods seem to be part of the interactive learning of the English language, either from the combination of new techniques or with alternative experimental methods presented in the research. Data for the experimental methods were gathered from the English language teachers who participated in the research below. According to the results of this study, learning English through TV series, movies and song lyrics, is the most effective combination of study for the cypriot standards.en_US
dc.description.abstractΣκοπός του έργου είναι να ερευνήσει την εγκυρότητα της θέσης ότι η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας είναι εφικτή και αποδοτικότερη μέσα από τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Μέσα από την έρευνα στην προ υπάρχουσα βιβλιογραφία τείνει να επαληθευτεί. Πιο κάτω παρουσιάζονται έρευνες και στοιχεία από προηγούμενες μελέτες που έχουν διεξαχθεί στο θέμα της μελέτης αυτής στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας απόψεις και εναλλακτικές τεχνικές διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας. Η έρευνα εστιάζει στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας μέσω τηλεοπτικών σειρών και ταινιών, και ποια είναι η απήχηση της τεχνικής αυτής στην δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση στην Κύπρο. Μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση και τα δεδομένα που έχουν συλλεγεί από την ερευνήτρια, προκύπτουν και άλλες μέθοδοι που φαίνονται να αποτελούν κομμάτι της διαδραστικής εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας, είτε με συνδυασμούς τεχνικών είτε με πειραματικές μεθόδους που έχουν παρουσιαστεί στην έρευνα, μέσα από δεδομένα που έχουν συλλεγεί από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς της αγγλικής γλώσσας που συμμετείχαν στην πιο κάτω έρευνα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας μέσω τηλεοπτικών σειρών, ταινιών και μελέτης τραγουδιών, είναι ο αποτελεσματικότερος συνδυασμός μελέτης για τα κυπριακά δεδομένα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιδασκαλία αγγλικής γλώσσαςen_US
dc.subjectΑγγλική ως δευτερεύουσα γλώσσαen_US
dc.subjectΕναλλακτικές τεχνικέςen_US
dc.subjectΔιαδραστική εκμάθησηen_US
dc.subjectΤαινίεςen_US
dc.subjectΤραγούδιαen_US
dc.subject.otherLearning English languageen_US
dc.subject.otherEnglish as a second or foreign languageen_US
dc.subject.otherAlternative techniquesen_US
dc.subject.otherInteractive learningen_US
dc.subject.otherMoviesen_US
dc.subject.otherSongsen_US
dc.titleΕκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας μέσω τηλεοπτικών σειρών και ταινιώνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-9217-3491-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Thiresia Christodoulou.pdfAbstract226.1 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 1

184
Last Week
0
Last month
6
checked on Jan 6, 2025

Download(s) 1

138
checked on Jan 6, 2025

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons