Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18434
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαναγίδης, Άγγελος-
dc.contributor.authorΠαναγή, Αντρέας-
dc.date.accessioned2020-07-13T09:56:34Z-
dc.date.available2020-07-13T09:56:34Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18434-
dc.descriptionThis Scientific Study researches and records both graphic and physical deficiencies of the Limassol Archaeological Museum, in order to solve them through a new and upgraded visual identity of the museum with an emphasis on the design of a pop-up* exhibition. The Archaeological Museum of Limassol is an important institution for the city, but being set aside, it is not operating properly. Many Cypriot citizens are not even aware of its existence, while some others know it but have never visited it, resulting in the lack of knowledge about the history of their city and the remarkable findings which are found there. This happens due to the lack of parking space, the non-flexible opening hours and the insufficiently not upgraded visual identity of the museum, which includes both the logo design and signage, as well as the design of posters/ flyers, etc., for promotional purposes. After searching the definitions related to the museum, museology, visual identity, etc., and the literature review of existing research on visual identity, museum signage, and pop-up exhibitions/ museums, the study will focus on designing a pop-up exhibition through the museum's new visual identity. What follows, is the evaluation and improvement of the above through individual interviews with both designers and not. The study will conclude with a presentation of a comprehensive design proposal for a pop-up exhibition, beyond the Limassol Archaeological Museum, which aims to reduce the museum's shortcomings and attract more audience. Pop-up*: The term is used to describe ephemeral, experimental events, usually in a different place, for the purpose of promoting and informing the audience for a shop, a museum, etc.en_US
dc.description.abstractΗ Επιστημονική Μελέτη αυτή, ερευνά και καταγράφει τόσο τις γραφιστικές όσο και τις φυσικές ελλείψεις του Αρχαιολογικού Μουσείου Λεμεσού, με σκοπό την επίλυση αυτών μέσα από μια καινούρια και αναβαθμισμένη οπτική ταυτότητα του μουσείου με έμφαση τον σχεδιασμό μιας pop-up* έκθεσης. Το Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού, αποτελεί ένα σπουδαίο θεσμό για την πόλη, όντας όμως παραμερισμένος, δεν αξιοποιείται σωστά. Μεγάλο μέρος Κύπριων πολιτών δεν γνωρίζει καν την ύπαρξη του, την ίδια στιγμή που κάποιοι άλλοι, το γνωρίζουν αλλά δεν το επισκέφθηκαν ποτέ με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουν την ιστορία της πόλης τους και τα αξιοσημείωτα ευρήματα που βρέθηκαν σε αυτήν. Μερικοί από τους πιο σημαντικούς λόγους είναι η έλλειψη χώρου στάθμευσης, το μη ευέλικτο ωράριο αλλά και η ανεπαρκής μη αναβαθμισμένη οπτική ταυτότητα του μουσείου, στην οποία περιλαμβάνονται τόσο ο σχεδιασμός λογοτύπου και σημάνσεων, όσο και ο σχεδιασμός αφισών/ φυλλαδίων κ.ά., για σκοπούς προώθησης του μουσείου. Αφού πραγματοποιηθεί η μελέτη σε ορισμούς και έννοιες που συσχετίζονται με το μουσείο, τη μουσειολογία, την οπτική ταυτότητα κτλ., και η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση σε υφιστάμενες έρευνες που αφορούν την οπτική ταυτότητα, τις σημάνσεις μουσείων αλλά και τις pop-up εκθέσεις/ μουσεία, η μελέτη θα επικεντρωθεί στο σχεδιασμό pop-up έκθεσης μέσα από την καινούρια οπτική ταυτότητα του μουσείου. Ακολουθεί η αξιολόγηση αλλά και η βελτίωση των πιο πάνω μέσα από ατομικές συνεντεύξεις σε άτομα του χώρου και μη. Η μελέτη θα ολοκληρωθεί με την εισήγηση της ολοκληρωμένης σχεδιαστικής πρότασης για την υλοποίηση μιας pop-up έκθεσης, πέρα από τον χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Λεμεσού, η οποία έχει ως στόχο να μειώσει τις ελλείψεις του μουσείου, και να προσελκύσει περισσότερο κοινό. Pop-up*: Ο όρος χρησιμοποιείται για την περιγραφή εφήμερων, πειραματικών συμβάντων, συνήθως σε διαφορετικό χώρο, για σκοπούς προώθησης και ενημέρωσης ενός καταστήματος, ενός μουσείου κτλ.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΟπτική ταυτότηταen_US
dc.subjectΣήμανσηen_US
dc.subjectΣήμανσηen_US
dc.subjectΈκθεσηen_US
dc.subjectΠροώθησηen_US
dc.subject.otherVisual identityen_US
dc.subject.otherSignageen_US
dc.subject.otherPop-up museumen_US
dc.subject.otherExhibitionen_US
dc.subject.otherPromotionen_US
dc.titleΟ σχεδιασμός οπτικής ταυτότητας του Αρχαιολογικού Μουσείου Λεμεσού με έμφαση το σχεδιασμό pop-up έκθεσηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-5835-8281-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Andreas_Panagi.pdfFulltext8.89 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

255
Last Week
0
Last month
7
checked on Aug 7, 2024

Download(s) 10

559
checked on Aug 7, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons