Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18433
Title: Σχεδιασμός και υλοποίηση νεωτεριστικών πολυμεσικών εφαρμογών για αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών Μουσείου Παραμυθιού
Authors: Παπαδοπούλου, Ανθούσα 
Keywords: Μουσείο;Νέες Τεχνολογίες;Εφαρμογές;Μεικτή Πραγματικότητα;Παραμύθια;Διαδραστικά Πολυμέσα
Advisor: Λανίτης, Ανδρέας
Issue Date: Apr-2020
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Παρόλο που η παρουσίαση εκθεμάτων με διαδραστικό τρόπο αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα, μπορεί να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία του επισκέπτη, στους πλείστους μουσειακούς και εκθεσιακούς χώρους της Κύπρου, είναι ιδιαίτερα έντονη η απουσία τέτοιων τεχνολογιών. Με αφορμή το πιο πάνω, η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως απώτερο στόχο τον σχεδιασμό και υλοποίηση δύο νεωτεριστικών εφαρμογών πολυμέσων, προκειμένου να αναβαθμιστεί η εμπειρία επισκεπτών του Μουσείου Παραμυθιού, το οποίο βρίσκεται στην Λευκωσία και απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρά παιδιά. Στην πρώτη περίπτωση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια εφαρμογή Μεικτής Πραγματικότητας, με σκοπό να εμπλουτίσει την εμπειρία και εμπλοκή του χρήστη κατά την θέαση της εικονογραφημένης εκδοχής του Κυπριακού παραμυθιού «Ο Ακίνητος». Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την εφαρμογή Μεικτής Πραγματικότητας αποτελείται από ανακυκλώσιμα υλικά, με αποτέλεσμα το κόστος της κατασκευής να είναι μηδαμινό, ευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο την υιοθέτηση της τεχνολογίας αυτής. Η δεύτερη εφαρμογή αφορά την αυτοματοποίηση μιας από τις υφιστάμενες δραστηριότητες του Μουσείου, τον «Παραμυθογράφο», κατά την οποία τα παιδιά δημιουργούν δικές τους ιστορίες, χρησιμοποιώντας μια συσκευή. Στα πλαίσια της εργασίας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε αυτοματοποιημένη διαδραστική εφαρμογή που να επιτρέπει στους χρήστες του μουσείου να δημιουργούν το δικό τους οπτικοακουστικό παραμύθι. Και οι δύο εφαρμογές απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας οκτώ μέχρι δώδεκα ετών. Τα αποτελέσματα της πιλοτικής αξιολόγησης των εφαρμογών δείχνουν ότι μέσα από την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών μπορεί να σημειωθεί βελτίωση στην εμπειρία του χρήστη.
Description: Although interactive presentation of exhibits utilizing modern technology can greatly improve the visitor's experience, in most museums and exhibition spaces in Cyprus, the absence of new technologies is obvious. The aim of this study is to design and implement two innovative multimedia applications in order to upgrade the experience of visitors of the Fairy Tale Museum, located in Nicosia and is mainly aim at young children. In the first case, a Mixed Reality application was designed and implemented, that aims to enrich the user's user experience and involvement during the viewing of the illustrated version of the Cypriot fairy tale "O Anikitos". The hardware used for the Mixed Reality application consists of recyclable materials, resulting in minimal cost allowing in that way the easy adoption of this technology in the museum. The second application concerns the automation of one of the existing activities of the Museum, the "Storyteller", during which the children create their own stories. In particular, an interactive application was designed and implemented that allows museum users to create their own audio-visual story in an interactive way. Both applications are aimed at children aged six to eight years. The results of the pilot evaluation of the applications show that using modern technologies, like the ones developed in this study, the overall user experience can be enhanced.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18433
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Anthousa_Papadopoulou.pdfFulltext3.17 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 10

209
Last Week
1
Last month
5
checked on May 5, 2024

Download(s) 10

274
checked on May 5, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons