Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18433
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΛανίτης, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ανθούσα-
dc.date.accessioned2020-07-13T09:39:40Z-
dc.date.available2020-07-13T09:39:40Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18433-
dc.descriptionAlthough interactive presentation of exhibits utilizing modern technology can greatly improve the visitor's experience, in most museums and exhibition spaces in Cyprus, the absence of new technologies is obvious. The aim of this study is to design and implement two innovative multimedia applications in order to upgrade the experience of visitors of the Fairy Tale Museum, located in Nicosia and is mainly aim at young children. In the first case, a Mixed Reality application was designed and implemented, that aims to enrich the user's user experience and involvement during the viewing of the illustrated version of the Cypriot fairy tale "O Anikitos". The hardware used for the Mixed Reality application consists of recyclable materials, resulting in minimal cost allowing in that way the easy adoption of this technology in the museum. The second application concerns the automation of one of the existing activities of the Museum, the "Storyteller", during which the children create their own stories. In particular, an interactive application was designed and implemented that allows museum users to create their own audio-visual story in an interactive way. Both applications are aimed at children aged six to eight years. The results of the pilot evaluation of the applications show that using modern technologies, like the ones developed in this study, the overall user experience can be enhanced.en_US
dc.description.abstractΠαρόλο που η παρουσίαση εκθεμάτων με διαδραστικό τρόπο αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα, μπορεί να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία του επισκέπτη, στους πλείστους μουσειακούς και εκθεσιακούς χώρους της Κύπρου, είναι ιδιαίτερα έντονη η απουσία τέτοιων τεχνολογιών. Με αφορμή το πιο πάνω, η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως απώτερο στόχο τον σχεδιασμό και υλοποίηση δύο νεωτεριστικών εφαρμογών πολυμέσων, προκειμένου να αναβαθμιστεί η εμπειρία επισκεπτών του Μουσείου Παραμυθιού, το οποίο βρίσκεται στην Λευκωσία και απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρά παιδιά. Στην πρώτη περίπτωση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια εφαρμογή Μεικτής Πραγματικότητας, με σκοπό να εμπλουτίσει την εμπειρία και εμπλοκή του χρήστη κατά την θέαση της εικονογραφημένης εκδοχής του Κυπριακού παραμυθιού «Ο Ακίνητος». Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την εφαρμογή Μεικτής Πραγματικότητας αποτελείται από ανακυκλώσιμα υλικά, με αποτέλεσμα το κόστος της κατασκευής να είναι μηδαμινό, ευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο την υιοθέτηση της τεχνολογίας αυτής. Η δεύτερη εφαρμογή αφορά την αυτοματοποίηση μιας από τις υφιστάμενες δραστηριότητες του Μουσείου, τον «Παραμυθογράφο», κατά την οποία τα παιδιά δημιουργούν δικές τους ιστορίες, χρησιμοποιώντας μια συσκευή. Στα πλαίσια της εργασίας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε αυτοματοποιημένη διαδραστική εφαρμογή που να επιτρέπει στους χρήστες του μουσείου να δημιουργούν το δικό τους οπτικοακουστικό παραμύθι. Και οι δύο εφαρμογές απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας οκτώ μέχρι δώδεκα ετών. Τα αποτελέσματα της πιλοτικής αξιολόγησης των εφαρμογών δείχνουν ότι μέσα από την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών μπορεί να σημειωθεί βελτίωση στην εμπειρία του χρήστη.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜουσείοen_US
dc.subjectΝέες Τεχνολογίεςen_US
dc.subjectΕφαρμογέςen_US
dc.subjectΜεικτή Πραγματικότηταen_US
dc.subjectΠαραμύθιαen_US
dc.subjectΔιαδραστικά Πολυμέσαen_US
dc.subject.otherMuseumen_US
dc.subject.otherNew Technologiesen_US
dc.subject.otherApplicationsen_US
dc.subject.otherMixed Realityen_US
dc.subject.otherFairy Talesen_US
dc.subject.otherFairy Talesen_US
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση νεωτεριστικών πολυμεσικών εφαρμογών για αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών Μουσείου Παραμυθιούen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Anthousa_Papadopoulou.pdfFulltext3.17 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

214
Last Week
2
Last month
5
checked on 18 Μαϊ 2024

Download(s) 10

274
checked on 18 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons