Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18065
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΙωάννου, Άντρη-
dc.contributor.authorΧατζηδαυίδ, Πέτρος-
dc.date.accessioned2020-03-12T12:52:25Z-
dc.date.available2020-03-12T12:52:25Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18065-
dc.descriptionThe purpose of this thesis is to propose a solution to the problem of limited tourism in Nicosia, whether tourists know about it and want to visit it and how much they know about the other cities: Limassol, Paphos and Larnaca. The tourist interest in Nicosia is lower than the interest recorded in recent years by the Cypriot Tourism Organization and therefore, Nicosia can’t attract the number of tourists it should. Tourists do not know much about the museums and attractions that Nicosia has to offer. The creation of some promotional videos hasn’t been created by the Cypriot Tourism Organization and this thesis will focus on creating that: A promotional video for tourist attraction in Nicosia. Also, the aim is to show that Nicosia is a potential tourist area and not only the other coastal cities and it’s not impossible for Nicosia to attract tourists. The other cities are using digital media promotional material and it’s resulting in a larger number of tourists compared to Nicosia, which is in the capital of Cyprus but has no tourist interest. The aim was to create a promotional video and through it to display some museums and attractions that will attract potential tourists to Nicosia. The video was successfully made. A camera, stabilizer and drone were used for the videography. The completed video was shown to 10 independent individuals for a feedback. They pointed out some things that needed to be changed. Based on the feedback the changes were made and the final version of the video was much better than the previous one.en_US
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας είναι να προτείνει μια λύση στο πρόβλημα του περιορισμένου τουρισμού στη Λευκωσία, αν οι τουρίστες το γνωρίζουν και θέλουν να το επισκεφθούν και πόσα ξέρουν για τις άλλες πόλεις: Λεμεσός, Πάφο και Λάρνακα. Το τουριστικό ενδιαφέρον στη Λευκωσία είναι χαμηλότερο από το ενδιαφέρον που έχει καταγράψει τα τελευταία χρόνια ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού και επομένως η Λευκωσία δεν μπορεί να προσελκύσει τον αριθμό των τουριστών που θα έπρεπε. Οι τουρίστες δεν γνωρίζουν πολλά για τα μουσεία και τα αξιοθέατα που έχει να προσφέρει η Λευκωσία. Η δημιουργία διαφημιστικών βίντεο δεν έχει δημιουργηθεί από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού και αυτή η εργασία θα επικεντρωθεί στη δημιουργία αυτού: Ένα διαφημιστικό βίντεο για τουριστική έλξη στη Λευκωσία. Επίσης, ο στόχος είναι να δείξει ότι η Λευκωσία είναι μια δυνητική τουριστική περιοχή και όχι μόνο οι άλλες παράκτιες πόλεις και δεν είναι αδύνατο για τη Λευκωσία να προσελκύσει τουρίστες. Οι άλλες πόλεις χρησιμοποιούν διαφημιστικό υλικό για ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και οδηγούν σε μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε σύγκριση με τη Λευκωσία, η οποία βρίσκεται στην πρωτεύουσα της Κύπρου αλλά δεν έχει τουριστικό ενδιαφέρον. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα διαφημιστικό βίντεο και μέσω αυτού να εμφανιστούν μερικά μουσεία και αξιοθέατα που θα προσελκύσουν τουρίστες στη Λευκωσία. Το βίντεο έγινε με επιτυχία. Μια φωτογραφική μηχανή, σταθεροποιητής και drone χρησιμοποιήθηκαν για τη βιντεογραφία.Το ολοκληρωμένο βίντεο δόθηκε σε 10 ανεξάρτητα άτομα για ανατροφοδότηση. Επισήμαναν ορισμένα πράγματα που έπρεπε να αλλάξουν. Με βάση τα σχόλια, οι αλλαγές έγιναν και η τελική έκδοση του βίντεο ήταν πολύ καλύτερη από την προηγούμενη.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων Και Γραφικών Τεχνών, Σχολή καλών και εφαρμοσμένων τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectKOTen_US
dc.subjectΤουρισμόςen_US
dc.subjectΚύπροςen_US
dc.subjectΠόλειςen_US
dc.subject.otherKOTen_US
dc.subject.otherTourismen_US
dc.subject.otherCyprusen_US
dc.subject.otherCitiesen_US
dc.titleΔημιουργία βίντεο για την ανάπτυξη του τουρισμού της Λευκωσίαςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-3570-6578-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
petros_chatzidavid(Andri)ABSTRACT.pdf249.07 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

159
Last Week
1
Last month
4
checked on May 21, 2024

Download(s) 10

63
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.