Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18064
Title: Υποσυνείδητα μηνύματα σε κινούμενα σχέδια της Disney
Authors: Ιωάννου, Ναταλία 
Keywords: υποσυνείδητα μηνύματα;κινούμενα σχέδια;κρυφά μηνύματα;Disney;προπαγάνδα
Advisor: Σύννος, Νίκος
Issue Date: Apr-2019
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να μελετήσει βαθιά το θέμα που αφορά τα υποσυνείδητα μηνύματα, την βαρύτητά τους, τα είδη που υπάρχουν, την ιστορία πίσω από αυτά και αν τελικά οι φήμες αληθεύουν. Υπάρχουν στ’ αλήθεια υποσυνείδητα μηνύματα; Πόσα είδη υπάρχουν; Κατά πόσο επηρεάζουν το κοινό; Πως συνδέονται με τον Walt Disney; Η προπαγάνδα αποτελεί σοβαρό θέμα το οποίο συσχετίζεται άμεσα με τη Walt Disney. Τα υποσυνείδητα μηνύματα έπαιξαν σημαντικό ρόλο στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και είχαν εξασκήσει μεγάλη επιρροή στο κοινό. Με τη μελέτη και εύρεση ερευνών από ερευνητές στον τομέα δημιουργήθηκε μια πιο δομημένη και σφαιρική άποψη στο θέμα των υποσυνείδητων μηνυμάτων. Διεξάχθηκε ανάλυση των ταινιών κινουμένων σχεδίων της Walt Disney επειδή αποτελούν από τις πλέον πιο αναγνωρίσιμες εταιρείες παραγωγής ταινιών, με κέρδη ύψους 53 δις δολαρίων ετησίως κατέχοντας, πρώτον, θέση στη λίστα με τις πιο επικερδής επιχειρήσεις παγκοσμίως, και δεύτερον, μερικά από τα πιο πετυχημένα στούντιο κινηματογράφησης και κινουμένων σχεδίων σε ολόκληρο τον κόσμο. Η έρευνα έγινε μέσω οπτικής ανάλυσης για τα υποσυνείδητα μηνύματα που αναφέρεται πως κάνουν την εμφάνισή τους στις ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney. Ακολούθως, διεξάχθηκε έρευνα για διασταύρωση των φημών και των απόψεων των ειδικών τους θέματος. Τέλος, μέσα από δηλώσεις των συντελεστών των ταινιών ξεκαθαρίζεται κατά πόσο αληθεύουν ή όχι οι φήμες περί μηνυμάτων
Description: The aim of the current study is to examine in depth the subject of subconscious messages, their value, their types, the history behind them and if the rumours around it are real. Are there really subconscious messages? How many types are there? How they affect the audience? How do they relate to Walt Disney? Propaganda is a serious matter and has a strong relation with Walt Disney. Subconscious messages had a serious part in World War II by affecting the audiences believes and thoughts. In addition, a research was made to discover other relevant researches on the matter and build a more structural and global view. Furthermore, an analysis of Walt Disney's animated films has been conducted as one of the most recognizable production films, with profits of 53 billion US dollars a year, having firstly, a place in the world's most profitable business directory, and secondly, some of the most successful film studios and animation around the world. The research was done through visual analysis of the subconscious messages reported for their appearance in Disney movie films. Subsequently, a survey was conducted to cross the rumours and opinions of the specialists on this subject. Finally, through the statements of the film makers it becomes clear whether the rumours of the messages are true or not.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18064
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Natalia_Iwannou(N.Synnos)ABSTRACT.pdf150.86 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 10

521
Last Week
0
Last month
8
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

204
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.