Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17618
Τίτλος: Γνωρίζοντας το Κυπριακό Μουσείο μέσα από νέες εμπειρίες
Συγγραφείς: Λοφίτου, Φάνη 
Λέξεις-κλειδιά: children, museum, interactive application, interactive education
Advisor: Papadima, Aspasia
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκ-2018
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: The present review aimed at finding an entertaining medium that would make children's experience more interesting within a historical museum such as the Cyprus Museum. When researching the museum, it was noted that the presence of technology was largely absent. Thus, the decision for creating an application that combines entertainment with the factor of education was taken. The design and content of the application was evaluated by some members of the museum’s staff and teachers, some with specialty in museum studies. For the purpose of this research, the application did not come into operation but remained in a prototype form since the function was not being tested in this case. The application consists of 14 tasks, as are the museum's halls. Each task, based on the room’s content, has a game feeling to it since some of them are indeed influenced by existing games such as crosswords, mix and match games, interactive children's books etc. The application also includes basic information about each room or period, depending on its content, the map of the museum and a QR scanner that offers a more interactive experience with the space for those who wish it.
Description: Η παρούσα εργασία είχε ως σκοπό να βρει ένα ψυχαγωγικό µέσο που θα έκανε την εµπειρία των παιδιών πιο ενδιαφέρουσα µέσα σε ένα ιστορικό µουσείο όπως είναι το Κυπριακό Μουσείο. Μετά από αναλυτική έρευνα στο εσωτερικό του µουσείου παρατηρήθηκε ότι απουσιάζει σε µεγάλο βαθµό η τεχνολογία. Έτσι, λήφθηκε η απόφαση για τη δηµιουργία µίας εφαρµογής που θα συνδυάζει τη ψυχαγωγία µε το εκπαιδευτικό κοµµάτι. Η εφαρµογή σχεδιάστηκε και αξιολογήθηκε από µέλη του προσωπικού του µουσείου και δασκάλους, µε ή χωρίς ειδίκευση στη µουσειολογία. Για τους σκοπούς της έρευνας η εφαρµογή δεν τέθηκε σε λειτουργία αλλά παρέµεινε σε µορφή πρωτοτύπου αφού στο στάδιο αυτό δεν κρίνεται η λειτουργικότητα. Η εφαρµογή αποτελείται από 14 δοκιµασίες, όσες είναι και οι αίθουσες του µουσείου. Η κάθε δοκιµασία είναι εµπνευσµένη από το περιεχόµενου της αίθουσας και έχει το χαρακτήρα ενός παιχνιδιού, αφού κάποιες από τις δοκιµασίες είναι επηρεασµένες από ήδη υπάρχοντα παιχνίδια όπως τα σταυρόλεξα, από παιχνίδια συνδυασµών, δια δραστικά παιδικά βιβλία κ.α. Στην εφαρµογή συµπεριλαµβάνονται επίσης κάποιες πληροφορίες για την κάθε αίθουσα ή περίοδο, ανάλογα µε το περιεχόµενο της, ο χάρτης του µουσείου και ένας σαρωτής QR που προσφέρει µία πιο δια δραστική εµπειρία µε το χώρο για όσους την επιθυµούν.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17618
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

174
Last Week
0
Last month
0
checked on 30 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα