Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17552
Τίτλος: Καμπάνια Κοινωνικής Ευαισθητοποίησης σε Θέματα Ψυχικής Υγείας – Κατάθλιψη
Συγγραφείς: Φασουλίδου, Χριστίνα 
Λέξεις-κλειδιά: κατάθλιψη;ψυχική υγεία;ευαισθητοποίηση;στίγμα
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Ημερομηνία Έκδοσης: 30-Μαΐ-2019
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Η κατάθλιψη αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα θέματα ψυχικής υγείας. Παρόλα αυτά το ευρύτερο κοινό δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη ευαισθητοποίηση και κατανόηση στο θέμα της κατάθλιψης με αποτέλεσμα να επικρατούν ποίκιλες αντιδράσεις απέναντι στην κατάθλιψη αλλά και στους πάσχοντες της. Συγκεκριμένα, το κοινό συχνά έχει λανθασμένες απόψεις σε ότι αφορά το θέμα. Το γεγονός αυτό προκαλεί στερεότυπα και στίγμα που επιφέρουν αρνητικό αντίκτυπο στους πάσχοντες της κατάθλιψης καταλήγοντας στην εσωστρέφεια και στην αίσθηση ντροπής. Γιατί όμως επικρατεί αυτή η στάση του ευρύτερου κοινού; Η έλλειψη ενημέρωσης και εκπαίδευσης σε θέματα ψυχικής υγείας, ιδιαίτερα για την κατάθλιψη αιτιολογούν τις προαναφερόμενες στάσεις του κοινού. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως υπάρχει αναγκαιότητα για περισσότερες και εξειδικευμένες εκπαιδευτικές καμπάνιες με στόχο την ενημέρωση μέσω ευαισθητοποίησης του κόσμου. Η κατάσταση αυτή παρότρυνε την παρούσα πτυχιακή εργασία με το συγκεκριμένο πρόβλημα ως θέμα δημιουργώντας μια καμπάνια ευαισθητοποίησης για την κατάθλιψη με τίτλο «Καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης σε θέματα ψυχικής υγείας – κατάθλιψη.» Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι μέσω σχεδιαστικής, γραφιστικής και πολυμεσικής επικοινωνίας να αναπτυχθεί μια πρωτότυπη και αποτελεσματική καμπάνια για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για την κατάθλιψη.
Description: Depression constitutes one of the most serious mental health issues. Nevertheless, people at large lack any particular awareness and understanding to the issue of depression resulting in varied reactions not only towards depression itself but also towards sufferers. Specifically, the public often has false views on anything relating to the issue. This case causes stereotypes and stigma which lead to a negative impact on depressed people resulting in introversion and in sense of shame. Why does this attitude prevail in the general public? The lack of information and education on mental health issues notably depression justify the above mentioned behaviour of society. This is due to the fact that there is a need for a bigger amount of specialised educational campaigns aiming to inform the public through awareness. The current situation urged the creation of the present thesis and awareness campaign with this specific issue as the focused subject titled “Social awareness campaign on mental health issues – depression”. The aim of the thesis is to develop an unique and effective campaign through design method, graphic design and multimedia communication for depression awareness and information.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17552
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Christina_Fasoulidi full text.pdfFull text1.13 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

373
Last Week
1
Last month
19
checked on 21 Μαϊ 2024

Download(s) 5

873
checked on 21 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα