Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17396
Title: Καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης των νέων σε θέματα ψυχικής υγείας: Κατάθλιψη
Authors: Περατικός, Ιούλιος 
Keywords: Κατάθλιψη;Καμπάνια;Ευαισθητοποίηση
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: 17-May-2019
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Η έλλειψη κάποιας ενημερωτικής καμπάνιας ή καμπάνιας ευαισθητοποίησης περί του θέματος της κατάθλιψης, ήταν ο κύριος λόγος που ο ερευνητής προχώρησε στην μελέτη, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας καμπάνιας ευαισθητοποίησης για τα άτομα που πάσχουν από κατάθλιψη. Σκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία μιας οπτικοακουστικής καμπάνιας, η οποία θα ενημερώσει και θα ευαισθητοποιήσει το κοινό για το θέμα της κατάθλιψης, πως μπορεί να αποφευχθεί και τρόπους καταπολέμησης του προβλήματος αυτού. Αρχικά έγινε η βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος, όπου σε αυτό το αρχικό στάδιο μελετήθηκαν ορισμοί, αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών και άρθρων τα οποία αφορούν το συγκεκριμένο θέμα. Μέσα από τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν για την έρευνα, πραγματοποιήθηκε η έρευνα δράσης η οποία θεωρήθηκε κατάλληλη για την περίπτωση της συγκεκριμένης εργασίας. Με το τέλος της έρευνας δράσης, ο ερευνητής κατέληξε σε διάφορα συμπεράσματα, μέσα από της πληροφορίες που συλλέχθηκαν κατά την διάρκεια της και σημαντικές αλλαγές για τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν. Επίσης γίνονται προτάσεις για την μελλοντική βελτίωση της καμπάνιας.
Description: The lack of an awareness campaign on depression was the main reason for the researcher to proceed with this study, to design and develop an awareness campaign about people with depression. The aim of this Thesis is to create an audio-visual campaign that will inform and raise public awareness about the issue of depression and how to deal with the challenge. Initially, a bibliographic review about the subject was made, where definitions, results of scientific research and articles dealing with the problem were studied. Through inquiries that were pursued from the research, action research has been carried out, which was considered appropriate for the case and helped improve the campaign. At the end of the action research, the researcher came up with several conclusions, through the information gathered during the research and significant design changes in the outcomes were implemented to improve the campaign. Also, a number of recommendations are made for future improvements of the campaign.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17396
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

129
Last Week
2
Last month
5
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.