Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17396
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουλελές, Νίκος-
dc.contributor.authorΠερατικός, Ιούλιος-
dc.date.accessioned2020-02-24T09:33:21Z-
dc.date.available2020-02-24T09:33:21Z-
dc.date.issued2019-05-17-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/17396-
dc.descriptionThe lack of an awareness campaign on depression was the main reason for the researcher to proceed with this study, to design and develop an awareness campaign about people with depression. The aim of this Thesis is to create an audio-visual campaign that will inform and raise public awareness about the issue of depression and how to deal with the challenge. Initially, a bibliographic review about the subject was made, where definitions, results of scientific research and articles dealing with the problem were studied. Through inquiries that were pursued from the research, action research has been carried out, which was considered appropriate for the case and helped improve the campaign. At the end of the action research, the researcher came up with several conclusions, through the information gathered during the research and significant design changes in the outcomes were implemented to improve the campaign. Also, a number of recommendations are made for future improvements of the campaign.en_US
dc.description.abstractΗ έλλειψη κάποιας ενημερωτικής καμπάνιας ή καμπάνιας ευαισθητοποίησης περί του θέματος της κατάθλιψης, ήταν ο κύριος λόγος που ο ερευνητής προχώρησε στην μελέτη, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας καμπάνιας ευαισθητοποίησης για τα άτομα που πάσχουν από κατάθλιψη. Σκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία μιας οπτικοακουστικής καμπάνιας, η οποία θα ενημερώσει και θα ευαισθητοποιήσει το κοινό για το θέμα της κατάθλιψης, πως μπορεί να αποφευχθεί και τρόπους καταπολέμησης του προβλήματος αυτού. Αρχικά έγινε η βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος, όπου σε αυτό το αρχικό στάδιο μελετήθηκαν ορισμοί, αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών και άρθρων τα οποία αφορούν το συγκεκριμένο θέμα. Μέσα από τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν για την έρευνα, πραγματοποιήθηκε η έρευνα δράσης η οποία θεωρήθηκε κατάλληλη για την περίπτωση της συγκεκριμένης εργασίας. Με το τέλος της έρευνας δράσης, ο ερευνητής κατέληξε σε διάφορα συμπεράσματα, μέσα από της πληροφορίες που συλλέχθηκαν κατά την διάρκεια της και σημαντικές αλλαγές για τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν. Επίσης γίνονται προτάσεις για την μελλοντική βελτίωση της καμπάνιας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλώς και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανπιεστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΚατάθλιψηen_US
dc.subjectΚαμπάνιαen_US
dc.subjectΕυαισθητοποίησηen_US
dc.subject.otherDepressionen_US
dc.subject.otherCampaignen_US
dc.subject.otherSensitizationen_US
dc.titleΚαμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης των νέων σε θέματα ψυχικής υγείας: Κατάθλιψηen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextNo Fulltext-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-1059-942X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

129
Last Week
0
Last month
5
checked on Jun 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.