Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17386
Τίτλος: Καμπάνια Ευαισθητοποίησης ενάντια στον εθισμό του διαδικτύου
Συγγραφείς: Παναγιώτου, Μαρίνα 
Λέξεις-κλειδιά: εκστρατεία;ευαισθητοποίηση;διαδίκτυο;πρόληψη
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Ημερομηνία Έκδοσης: 17-Μαΐ-2019
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: "Η απουσία ευαισθητοποίησης και εκστρατείας ενάντια στον εθισμό του διαδικτύου στην Κύπρο και συγκεκριμένα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν η αφορμή για την γράφουσα-ερευνήτρια στο σχεδιασμό και ανάπτυξη μιας καμπάνιας η οποία απευθύνετε σε νέους της κυπριακής κοινωνίας. Στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας με μέσω την οπτικής και οπτικοακουστικής επικοινωνίας ήταν να αναπτυχθεί μια δημιουργική και αποτελεσματική καμπάνια ενάντια στον εθισμό των μέσω κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό την ευαισθητοποίηση και πρόληψη του φαινομένου αυτού. Για την επίτευξη της καμπάνιας αυτής, πραγματοποιήθηκε σε πρώτη φάση μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με θέμα τον εθισμό στο διαδίκτυο. Γίνετε αναφορά σε ορισμούς, σε τύπους εθισμού, θεωρίες και περιστατικά στο εξωτερικό και εσωτερικό. Η μεθοδολογία που υιοθέτησε η γράφουσα της εργασίας αυτής είναι η έρευνας δράσης με φοιτητές, ηλικίας 18-25 διαφόρων ακαδημαϊκών προσανατολισμών. Για την συλλογή των δεδομένων εφαρμόστηκε μια τριπλή διασταύρωση διαφορετικών μεθόδων συλλογής δεδομένων ώστε να εφαρμοστεί «τριγωνοποίηση». Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η παρατήρηση, ημιδομημένη συνέντευξη και ομάδα εστίασης. Η ολοκλήρωση της έρευνας δράσης βοήθησαν την ερευνήτρια να συγκεντρώσει πληροφορίες, σημαντικά συμπεράσματα και εισηγήσεις για μελλοντική βελτίωση της καμπάνιας."
Description: "The lack of awareness and campaigns against the problem of internet addiction in Cyprus and specifically on social media was the occasion for the writer to plan and develop a campaign targeted at young people of the Cypriot society. The aim of this diplomatic paper was to develop a creative and effective campaign against the addiction of social networking in order to raise awareness and prevent this phenomenon, with the use of visual and audio-visual communication. In order to achieve this result, extensive research regarding internet addiction was initially carried out. References are made to definitions, to types of addiction, theories and to several incidents at home and abroad. The methodology used for writing this paper is that of action research, with various students aged 18-25 participating. For data collection, a triple intersection of different data collection methods was applied to ""triangulation"". The tools used were observation, semi-structured interview and focus groups. The completion of this research allowed the researcher to gather information, draw important conclusions and make suggestions for the future improvement of the campaign."
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17386
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
panagiotou_Marina full text.pdfFull text1.15 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

170
Last Week
1
Last month
2
checked on 21 Νοε 2024

Download(s)

514
checked on 21 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα