Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17381
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουλελές, Νίκος-
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Ειρήνη-
dc.date.accessioned2020-02-24T09:12:48Z-
dc.date.available2020-02-24T09:12:48Z-
dc.date.issued2019-05-17-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/17381-
dc.description"In the following thesis, the writer/researcher plans and develops a campaign to inform the public for the symptoms of psychosis, promoting the early therapeutic intervention and sabotaging the stigma. Its purpose is to identify the symptoms of psychosis so as to prevent the problem in the early stages and eliminate the stigma. Using action research, the study starts with bibliography review related to the subject and then the collected data is evaluated and compared to those in Cyprus. Meanwhile, related campaigns and proposals are investigated and analyzed. Then, the design campaign which includes three posters and a video, is planned and created. The campaign is evaluated by the targeted audience, and based on the results, the design changed and is then resected again by the same audience. In conclusion, the overall results of the thesis are concentrated and discussed, as well as changes that can be made in the future are been proposed."en_US
dc.description.abstract"Στην παρούσα έρευνα η γράφουσα-ερευνήτρια σχεδιάζει και αναπτύσσει μια καμπάνια με σκοπό την ενημέρωση και την αναγνώριση των συμπτωμάτων της ψύχωσης υπέρ της έγκαιρης θεραπευτικής παρέμβασης και κατά του στιγματισμού. Με την χρήση της μεθοδολογίας στη έρευνας δράσης, σε πρώτο στάδιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από το θέμα, με σκοπό να παρθούν τα πρώτα στοιχεία από ακαδημαϊκούς ή άλλους εμπειρογνώμονες και να μεταφραστούν σε Κυπριακά δεδομένα. Παράλληλα ερευνώνται και αναλύονται παρόμοιες καμπάνιες και εισηγήσεις στο θέμα. Ακολούθως, γίνεται η μελέτη και η δημιουργία της σχεδιαστικής καμπάνιας η οποία αποτελείται από τρείς αφίσες και ένα βίντεο. Η καμπάνια αξιολογείται από το στοχευόμενο κοινό και ανάλογα με τα αποτελέσματα αυτά, αλλάζει, και ξανά αξιολογείται από το ίδιο κοινό. Τέλος, γίνεται ένας γενικός απολογισμός με τα συμπεράσματα από την έρευνα και τις μελλοντικές αλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν σε αυτήν."en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλώς και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανπιεστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectσυμπτώματα ψύχωσηςen_US
dc.subjectθεραπευτική παρέμβασηen_US
dc.subjectκυπριακά δεδομέναen_US
dc.titleΚαμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα ψυχώσεωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-1059-942X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

139
Last Week
0
Last month
0
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.