Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15783
Τίτλος: Εσωτερικό Μάρκετινγκ και Σύστημα Αξιών σε Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Η Περίπτωση του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
Other Titles: Internal Marketing and the System of Values at a Higher Education Institution– The case of Cyprus University of Technology
Συγγραφείς: Κυριάκου, Ευδοξία 
Λέξεις-κλειδιά: Εσωτερικό Μάρκετινγκ;σύστημα αξιών;τριτοβάθμια εκπαίδευση;ποιότητα υπηρεσιών,;ανθρώπινο δυναμικό
Advisor: Πανηγυράκης, Γεώργιος
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Περίληψη: Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση των αποδεκτών υπηρεσιών ενός Ιδρύματος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, υποστηρίζεται με την αξιοποίηση του Εσωτερικού Μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία, μελετά την περίπτωση Πανεπιστημίου στην Κύπρο, διερευνώντας τον βαθμό που αξιοποιούνται οι ιδιότητες/διαστάσεις του Εσωτερικού Μάρκετινγκ και οι δυνατότητες συνέργειας και αλληλεπίδρασης των ιδιοτήτων αυτών στην ικανοποίηση και αφοσίωση των διοικητικών εργαζόμενων στο συγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Για τη συλλογή των πρωτογενών δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε η μικτή μέθοδος (ποιοτική και ποσοτική). Η ποιοτική συνιστώσα, περιελάμβανε ημιδομημένες συνεντεύξεις σε οκτώ συμμετέχοντες. Οι συνεντεύξεις αναλύθηκαν για να τονίσουν τις αντιλήψεις και τις απόψεις του διοικητικού προσωπικού του Πανεπιστημίου και συνετέλεσαν στη διαμόρφωση ερωτηματολογίου έρευνας, το οποίο ήταν το εργαλείο της ποσοτικής συνιστώσας της έρευνας. Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε ηλεκτρονικά από δείγμα 47 διοικητικών εργαζόμενων. Παρουσιάζονται δεδομένα της περιγραφικής στατιστικής ανάλυσης, ακολουθεί η παρουσίαση των συσχετίσεων και ολοκληρώνεται με την ανάλυση πολλαπλής παλινδρόμησης. Η μελέτη παρουσιάζει τις διαπιστώσεις και προτείνονται πολιτικές για την ανάπτυξη του Εσωτερικού Μάρκετινγκ σε ένα Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Description: Internal Marketing is a prerequisite of high quality services provided by a Higher Education Institution. The case study of a University in Cyprus is examined to explore the use of the Internal Marketing dimensions and how these dimensions are interconnected to shape the conditions for the satisfaction and loyalty of the administrative staff. Mixed methodology (qualitative and quantitative) is used in this research. The qualitative component included semi-structured interviews with eight participants. The interviews were analyzed in order to highlight perceptions and opinions of the staff of the University, as well as to contribute to the formulation of a survey questionnaire, which was the instrument of the quantitative component of the research. The questionnaire was answered online by a sample of 47 administrative employees. Descriptive statistics, correlations and a multiple linear regression analysis were performed. The study presents findings and results of qualitative and quantitative analysis. Finally, policies for the development of Internal Marketing at a Higher Education Institution are presented.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15783
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Master Thesis_Evdoxia Kyriacou -Final.pdfMaster thesis full-text834.31 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

253
Last Week
0
Last month
3
checked on 21 Μαϊ 2024

Download(s) 50

536
checked on 21 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα