Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15582
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorKrambia-Kapardis, Maria-
dc.contributor.authorZopiatis, Anastasios-
dc.date.accessioned2019-10-09T10:30:13Z-
dc.date.available2019-10-09T10:30:13Z-
dc.date.issued2005-10-
dc.identifier.citation23rd EuroChrie Conference, Paris, France, 26-28 October 2005.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/15582-
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoenen_US
dc.titleNon-Economic Value Indicators for the Hotel and Tourism Industry: The case study of Cyprusen_US
dc.typeConference Papersen_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.relation.conferenceEuroChrie Conferenceen_US
cut.common.academicyear2005-2006en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.languageiso639-1en-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeconferenceObject-
crisitem.author.deptDepartment of Management, Entrepreneurship and Digital Business-
crisitem.author.deptDepartment of Hospitality and Tourism Management-
crisitem.author.facultyFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.facultyFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.orcid0000-0002-7762-1118-
crisitem.author.orcid0000-0002-5171-0200-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

313
Last Week
0
Last month
26
checked on 14 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα