Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15542
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαηλίδης, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΑντωνίου, Ερατώ-
dc.date.accessioned2019-10-09T09:31:11Z-
dc.date.available2019-10-09T09:31:11Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/15542-
dc.description.abstractΗ συγγραφή της παρούσας πτυχιακής εργασίας έχει ως βασικό στόχο να εκτιμήσει την διάβρωση της ακτής στο λιμάνι Βασιλικού, η οποία εν μέρει προκύπτει λόγω των φυσικών διεργασιών του θαλάσσιου περιβάλλοντος, αλλά στην προκειμένη περίπτωση οφείλεται και από την ανέγερση του παράκτιου έργου. Επομένως η εξέλιξη που μπορεί να υποστεί μια ακτογραμμή είναι είτε αποκλειστικά από αποτέλεσμα φυσικών παραγόντων, είτε και μέσω της παρέμβασης του ανθρώπινου παράγοντα. Για αυτό τον λόγο είναι απαραίτητη η αντίληψη και επομένως η περιγραφή προέλευσης του φυσικού φαινομένου της διάβρωσης των ακτών, έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει ορθή εκτίμηση της περιοχής μελέτης στο Βασιλικό. Αρχικά μέσω της εργασίας αυτής, γίνεται αναφορά μιας μικρής έρευνας σχετικά με το που και σε πόσο βαθμό παρουσιάζεται πιο έντονα η διάβρωση σε ακτές της Κύπρου, καθώς επίσης και τους λόγους που οδηγούν σε αυτήν. Η διάβρωση στις ακτές της Κύπρου αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παράκτια μέτωπα του νησιού, για το οποίο γίνεται συνεχής αναζήτηση αποδοτικών μέτρων προστασίας. Έπειτα αναφέρονται οι παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην συχνότητα εμφάνισης της διάβρωσης και ακολούθως γίνεται αναλυτική επεξήγηση των φυσικών μηχανισμών της στερεομεταφοράς των ιζημάτων στις παράκτιες ζώνες αλλά και των βασικών συνιστωσών της. Στο σημείο αυτό καταγράφτηκαν και αρκετές εμπειρικές μαθηματικές σχέσεις που σχετίζονται άμεσα με το φυσικό φαινόμενο της διάβρωσης των ακτών, μέσω των οποίων εκτιμήθηκε μετέπειτα και η διάβρωση της ακτής στην περιοχή μελέτης. Στη συνέχεια γίνεται μία μικρή περιγραφή έργων προστασίας των ακτών αλλά και της αλληλεπίδρασης που έχουν στην μεταξύ τους σχέση. Ακόμη μέσω της χρήσης του εμπορικού λογισμικού MIKE21 έγινε η μοντελοποίηση της βαθυμετρίας στο λιμάνι Βασιλικού.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectδιάβρωσηen_US
dc.subjectιζήματαen_US
dc.subjectακτήen_US
dc.subjectστερεομεταφοράen_US
dc.titleΕκτίμηση διάβρωσης ακτής στο βασιλικό με χρήση αναλυτικών λύσεωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2016-9079-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

201
Last Week
0
Last month
4
checked on May 19, 2024

Download(s) 50

677
checked on May 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.