Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/13547
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠετινού, Κάκια-
dc.contributor.authorArmostis, Spyros-
dc.contributor.authorTaxitari, Loukia-
dc.date.accessioned2019-04-18T11:50:40Z-
dc.date.available2019-04-18T11:50:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation7th Ιnternational Conference on Modern Greek Dialects and Linguistic Theory, 176-185. Patras: University of Patrasen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/13547-
dc.descriptionProceedings of the 7th Ιnternational Conference on Modern Greek Dialects and Linguistic Theory, 176-185. Patras: University of Patrasen_US
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες η γλωσσική κατάκτηση έχει μελετηθεί εκτενώς και από ποικίλες οπτικές γωνίες. Η κλασική θεωρία γλωσσικής κατάκτησης από το πεδίο της γλωσσολογίας προέρχεται από τη γενετική-μετασχηματιστική παράδοση του Chomsky και υποθέτει την ύπαρξη ενός Μηχανισμού Γλωσσικής Κατάκτησης (ΜΓΚ) μέσω του οποίου τα βρέφη και τα νήπια καθοδηγούνται στην ανακάλυψη των γλωσσικών παραμέτρων που ισχύουν στη μητρική τους γλώσσα (Chomsky 1965). Ο ΜΓΚ θεωρείται ότι περιέχει στοιχεία κυρίως μορφοσύνταξης, ενώ η σημασιολογία, το νοητικό λεξικό και η φωνολογία αναπτύσσονται και λειτουργούν εν πολλοίς ανεξάρτητα. Από την άλλη πλευρά θεωρίες στατιστικής μάθησης, όπως ο συνδετισμός για παράδειγμα, από το πεδίο κυρίως της ψυχογλωσσολογίας υποθέτουν ότι η γλωσσική κατάκτηση βασίζεται σε γενικούς γνωστικούς μηχανισμούς μάθησης που ισχύουν σε όλα τα γλωσσικά επίπεδα (μορφοσύνταξη, φωνολογία, κ.λπ.) (βλ. για παράδειγμα, Saffran 2003). Επομένως τα επίπεδα αυτά αναπτύσσονται και αλληλεπιδρούν κατά τη διάρκεια της γλωσσικής κατάκτησης, με τρόπο ώστε το ένα να στηρίζει και να υποστηρίζει την ανάπτυξη του άλλου.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectΜηχανισμός Γλωσσικής Κατάκτησηςen_US
dc.subjectΨυχογλωσσολογίαen_US
dc.titleΣυσχετίσεις ανάμεσα σε τεμαχιακές, φωνολογικές και λεξιλογικές ικανότητες σε τυπική γλωσσική ανάπτυξηen_US
dc.title.alternativeCorrelations among segmental , phonetic and lexical skills in typically developing childrenen_US
dc.typeConference Papersen_US
dc.collaborationCyprus University of Technologyen_US
dc.subject.categoryBasic Medicineen_US
dc.subject.fieldMedical and Health Sciencesen_US
dc.relation.conferenceConference on Modern Greek Dialects and Linguistic Theoryen_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.openairetypeconferenceObject-
item.languageiso639-1en-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-6580-5190-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Συσχετίσεις.....pdfΠλήρες κείμενο921.69 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

902
Last Week
2
Last month
30
checked on May 14, 2024

Download(s) 5

1,027
checked on May 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.