Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12931
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZaphiris, Panayiotis-
dc.contributor.authorKosma, Panagiotis-
dc.date.accessioned2018-11-23T12:25:47Z-
dc.date.available2018-11-23T12:25:47Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12931-
dc.descriptionΣτην εποχή της ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης, παρατηρείται μια καθολική προσπάθεια ενίσχυσης και εμπλουτισμού των παραδοσιακών πρακτικών διδασκαλίας και εκμάθησης μέσω διαφόρων τεχνολογικών εργαλείων. H σύγχρονη θεωρία της Ενσώματης Γνώσης (Embodied Cognition), κάτω από την ομπρέλα της οποίας τοποθετείται και η Ενσώματη Μάθηση (Embodied Learning), είναι ακριβώς μια τέτοια προσέγγιση. Η Ενσώματη Μάθηση αποτελεί μια κιναισθητική και πολυτροπική διαδικασία με ποικίλες δυνατότητες για τον εμπλουτισμό της παραδοσιακής εκπαιδευτικής πρακτικής. Η προσέγγιση της Ενσώματης Μάθησης υποστηρίζει την ένταξη του σώματος των μαθητών και της κίνησης στο περιβάλλον της τάξης. Συγκεκριμένα, αυτό το θεωρητικό πλαίσιο τονίζει την αδιάσπαστη σχέση μεταξύ εγκεφάλου, σώματος και περιβάλλοντος και υποστηρίζει ότι το ενεργό ανθρώπινο σώμα μπορεί να μεταβάλει τη λειτουργία του εγκεφάλου και επομένως τη γνωστική διαδικασία. Τα τελευταία χρόνια, η χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών σε διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα βασίστηκε στις ιδέες της Ενσώματης Μάθησης προσφέροντας μια σημαντική θεώρηση σχετικά με το πώς το ενεργό ανθρώπινο σώμα μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία του εγκεφάλου και να οδηγήσει τελικά στη μάθηση. Η διερεύνηση διαδραστικών μαθησιακών περιβαλλόντων που προάγουν την εμπλοκή της φυσικής δραστηριότητας και του σώματος κατά τη διάρκεια γνωστικών και μαθησιακών εργασιών είναι ο κύριος στόχος αυτής της μελέτης. Ειδικότερα, μέσω μιας παρέμβασης που περιλαμβάνει διάφορες διαδοχικές φάσεις μικτής μεθοδολογίας, η έρευνα αυτή εστιάζει στη διερεύνηση του τρόπου μέσω του οποίου η Ενσώματη Μάθηση επηρεάζει τη συνολική απόδοση των μαθητών στο αυθεντικό περιβάλλον της τάξης κάτω από διαφορετικές συνθήκες και περιστάσεις. Οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις εξετάζουν, συγκεκριμένα, τη συνεισφορά της Ενσώματης Μάθησης στην ανάπτυξη των κινητικών, γνωστικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων των μαθητών αλλά και τη συναισθηματική τους κατάσταση κατά τη διάρκεια της παρέμβασης.en_US
dc.description.abstractIn the age of technological imperative, massive efforts are underway to enrich traditional teaching and learning practices with technology. Under the umbrella of Embodied Cognition (EC) Theory, Embodied Learning (EL) is one such approach. EL is a kinesthetic, multimodal and playful process that enriches conventional educational practice and provides ways of integrating the physical body and movement into the classroom setting. In recent years, the use of emerging embodied technologies in educational settings has built upon EL ideas to provide some useful insights into how the active body can influence the function of the brain to drive learning. This dissertation looks at EL in different learning contexts and circumstances to see how it can improve the overall performance of students in real classroom settings for specific learning purposes. The study consists of four sequential phases that use data collection and analysis to explore the impact of EL-driven technology on actual classroom practice. In particular, through a multiphase mixed methods approach, this research focuses on investigating how EL impacts student performance (i.e. motor, cognitive, academic, and emotional performance) in authentic classroom environments within different elementary classrooms, including Special Education and General Education context. Results reveal significant gains in students’ cognitive performance -Short-term memory ability (Gsm)- motor skills -Psychomotor ability (Gp) and Psychomotor Speed (Gps)- and academic performance in language and vocabulary acquisition. Findings also show improvements in students’ emotional state, resulting in increased students’ self-confidence and motivation to participate in learning process. The investigation provides a comprehensive understanding of how EL approaches can be integrated into different real classrooms, allowing researchers and teachers to enrich existing learning environments. To that end, the dissertation concludes with important insights and examples for researchers and educators on how they can implement effectively EL-driven technology in real classroom settings, as a part of the classroom curriculum.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectEmbodied cognitionen_US
dc.subjectEmbodied learningen_US
dc.subjectKinesthetic learningen_US
dc.subjectCognitive abilitiesen_US
dc.subjectAcademic performanceen_US
dc.subjectEmotional stateen_US
dc.subjectMovementen_US
dc.subjectMotion-based technologyen_US
dc.subjectKinect-based gamesen_US
dc.subjectMemoryen_US
dc.subjectLanguage learningen_US
dc.subjectClassroom--schoolen_US
dc.subject.otherΕνσώματη γνώσηen_US
dc.subject.otherΕνσώματη μάθησηen_US
dc.subject.otherΚιναισθητική μάθησηen_US
dc.subject.otherΓνωστικές δεξιότητεςen_US
dc.subject.otherΜαθησιακή επίδοσηen_US
dc.subject.otherΣυναισθηματική κατάστασηen_US
dc.subject.otherΔιαδραστικές τεχνολογίεςen_US
dc.subject.otherΕκπαιδευτικά παιχνίδια με kinecten_US
dc.titleInvestigating technology - enhanced embolied learning in real classroom settings: student's performance and learning gainsen_US
dc.typePhD Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_db06-
item.openairetypedoctoralThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1en-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptLanguage Centre-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyLanguage Centre-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-3079-5556-
crisitem.author.orcid0000-0001-8112-5099-
crisitem.author.parentorgCyprus University of Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές/ PhD Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Perilipsi_EL.pdfAbstract greek194.37 kBAdobe PDFView/Open
Perilipsi_eng.pdfAbstract english115.3 kBAdobe PDFView/Open
PhD Dissertation_P.KOSMAS_FINAL_Nov 7.pdfFull text11.24 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 5

620
Last Week
29
Last month
3
checked on Nov 27, 2024

Download(s) 1

505
checked on Nov 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.