Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12898
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΠαπά, Βενετία-
dc.contributor.authorΝικολάου, Σοφία-
dc.date.accessioned2018-11-06T13:11:24Z-
dc.date.available2018-11-06T13:11:24Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12898-
dc.descriptionThis thesis aims to investigate comparatively the political parties Golden Dawn and Syriza in order to determine how the populist rhetoric of a right wing versus a left party. The aim of the research is to provide answers on the type and extent of populist rhetoric as well as the ways in which the two parties can differentiate each other. In addition, it was chosen to explore the populist rhetoric of the parties through the twitter at the time of the memorandums in Greece as it is an issue directly related to periods of crisis and possibly to intensify the type and degree of populist discourse. Data were collected through the python program from 15 political members and specifically from 8 politicians from Golden Dawn and 7 from Syriza. Therefore, a qualitative thematic analysis was carried out in 200 tweets in total by both parties. In order to measure populist rhetoric in the tweets represented by each party, the research was based on the categories of people, anti-elitism (blame-shifting), exclusion, and crisis issues. The analysis showed that populist rhetoric is being used in the social via twitter by both the Syriza party and the Golden Dawn. However, the period of the memorandums seemed to be a lucrative ground in the political parties Golden Dawn and Syriza in order to use the twitter to blame their opponents. However, populist rhetoric differs significantly between a left versus a right-wing party as to the ways in which people speak and discredit the image of opponents.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστίασε να διερευνήσει συγκριτικά τα πολιτικά κόμματα Χρυσή Αυγή και ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να διαπιστωθεί πώς σχηματίζεται η λαϊκιστική ρητορική ενός ακροδεξιού και ενός αριστερού κόμματος. Στόχος της έρευνας είναι να δώσει απαντήσεις σχετικά με το είδος και τον βαθμό της λαϊκιστικής ρητορικής καθώς και μέσα από ποιους τρόπους μπορούν να διαφοροποιηθούν τα δύο κόμματα μεταξύ τους. Επιπρόσθετα επιλέχθηκε να διερευνηθεί η λαϊκιστική ρητορική των κομμάτων μέσα από το twitter την περίοδο των μνημονίων στην Ελλάδα καθώς είναι ένα θέμα που συνδέεται άμεσα με περιόδους κρίσης και ενδεχομένως τα οικονομικά προβλήματα να εντείνουν τον βαθμό του λαϊκιστικού λόγου. Μέσω του προγράμματος python συλλέχθηκαν τα δεδομένα από 15 πολιτικά πρόσωπα και συγκεκριμένα από 8 πολιτικούς από το κόμμα Χρυσή Αυγή και 7 πολιτικούς από το κόμμα ΣΥΡΙΖΑ. Ως εκ τούτου διεξήχθη ποιοτική θεματική ανάλυση σε 200 tweets συνολικά και από τα δύο κόμματα. Προκειμένου να μετρηθεί η λαϊκιστική ρητορική στα tweets που αντιπροσωπεύουν το κάθε κόμμα η έρευνα βασίστηκε στις κατηγορίες ανθρωποκεντρισμός, αντι-ελιτισμός απόδοση ευθυνών και θέματα κρίσης. Η ανάλυση κατέδειξε ότι η λαϊκιστική ρητορική χρησιμοποιείται στο κοινωνικό μέσω twitter τόσο από το κόμμα ΣΥΡΙΖΑ όσο και από το κόμμα Χρυσή Αυγή. Επιπρόσθετα η περίοδος των μνημονίων φάνηκε να αποτέλεσε προσοδοφόρο έδαφος στα πολιτικά κόμματα Χρυσή Αυγή και ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να χρησιμοποιήσουν το twitter για να έρθουν σε ρήξη με τους αντιπάλους τους. Ωστόσο η λαϊκιστική ρητορική διαφοροποιείται σημαντικά μεταξύ ενός αριστερού έναντι ενός ακροδεξιού κόμματος ως προς τους τρόπους που σχηματίζουν στο λόγο τους τον λαό και δυσφημίζουν την εικόνα των αντιπάλων.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΛαϊκιστική ρητορικήen_US
dc.subjectΧρυσή Αυγήen_US
dc.subjectΣΥΡΙΖΑen_US
dc.subjectΜνημόνιαen_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.titleΗ διερεύνυση της λαικιστικής ρητορικής των πολιτικών κομμάτων Χρυσή Αυγή και Σύριζα την περίοδο των μνημονίων μέσω του Twitteren_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Sofia Nicolaou.pdfΠλήρες κείμενο629.4 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

432
Last Week
1
Last month
7
checked on 19 Μαϊ 2024

Download(s)

876
checked on 19 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα