Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12887
Τίτλος: Το instagram ως πηγή αξιοπιστίας: η επίδραση στην συμπεριφορά του καταναλωτή
Συγγραφείς: Ιωάννου, Ιωάννα 
Λέξεις-κλειδιά: Συμπεριφορά καταναλωτή;Influencers;Instagram;eWom;Πρόθεση αγοράς
Advisor: Ζώτου, Αθηνά
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Περίληψη: Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο : «Το Instagram ως πηγή αξιοπιστίας. Η επίδραση στην συμπεριφορά του καταναλωτή» εκπονήθηκε από την Ιωάννα Ιωάννου, φοιτήτρια του ζ’ εξαμήνου του τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη της κ. Αθηνάς Ζώτου και ολοκληρώθηκε το μήνα Μάιο του 2018. Στόχος της παρούσας πτυχιακής μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμού της επίδρασης του κοινωνικού δικτύου Instagram στην πιθανή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Για τη διεξαγωγή της έρευνας υιοθετήθηκε ποσοτική ανάλυση και ως εργαλείο για τη συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο διανεμήθηκε διαδικτυακά. Από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε αναδείχθηκε ότι η αξιοπιστία της πηγής επιδρά σημαντικά στους καταναλωτές ως προς την πρόθεση αγοράς ενώ παράλληλα, διαπιστώνεται ότι δεν υπάρχουν διαφορές αναφορικά με το φύλο ως προς τις μεταβλητές της αξιοπιστίας της πηγής και της πρόθεσης αγοράς. Το πρώτο κεφάλαιο εισάγει τον αναγνώστη στο θέμα της παρούσας μελέτης μέσα από την αναφορά στην αλματώδη ανάπτυξη του διαδικτύου, η οποία ώθησε στην ευρύτερη ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων και συγκεκριμένα στο κοινωνικό δίκτυο Instagram, το οποίο σήμερα λειτουργεί ως σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ. Το δεύτερο κεφάλαιο υποστηρίζει την αναγκαιότητα ύπαρξης της μελέτης καθώς και τους στόχους της έρευνας. Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει εμπειρικές έρευνες που μελετούν την επιρροή των κοινωνικών δικτύων στην πρόθεση αγοράς των καταναλωτών. To τέταρτο κεφάλαιο περιγράφει το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο βασίζεται η εν λόγω έρευνα, τα ερευνητικά ερωτήματα και τις ερευνητικές υποθέσεις ενώ στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το μεθοδολογικό πλαίσιο στο οποίο στηρίχθηκε η μελέτη. Το έκτο κεφάλαιο, περιγράφει και αναλύει τα αποτελέσματα, όπως αυτά προέκυψαν από την ανάλυση των ερωτηματολογίων. Στο έβδομο κεφάλαιο, συνοψίζονται τα βασικά συμπεράσματα και στο όγδοο κεφάλαιο οι περιορισμοί της έρευνας και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα και εξέλιξη.
Description: This thesis titled: "Instagram as a source of credibility. The Impact on Consumer Behavior " was prepared by Ioanna Ioannou, a student of the 6th semester of the Communication and Media Faculty of TEPAK, under the supervision of Ms. Athina Zotou and completed in May 2018. The aim of this study is to investigate the degree under which Instagram social network impacts the potential consumer’s behavior. A quantitative analysis was used to conduct the survey and a questionnaire was distributed as a tool for data collection. The questionnaire was distributed online. The results have shown that the credibility of the source contributes significantly to the consumer's impact on the purchase intention, while it is noted that there are no gender differences as to the variables of the credibility of the source and the intention to buy. The first chapter introduces the reader to the subject of this study, through the reference to the rapid growth of the internet, which has prompted the wider development of social networks, namely the Instagram social network, which now acts as an important marketing tool. The second chapter supports the necessity of existence and the objectives of the research. The third chapter describes the empirical research which studies the influence of social networks on the intention of purchasing consumers. The fourth chapter describes the theoretical framework, the research questions and research hypothesis which the study was based on, while the fifth chapter represents the methodological framework on which the study was also based. The sixth chapter describes and analyses the results as they emerged from the analysis of the questionnaires. In the seventh chapter, the main conclusions are summarized, and in the eighth chapter of the research the proposals for future research and development are being suggested.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12887
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Ioanna Ioannou.pdfπλήρες κείμενο907.47 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

577
Last Week
1
Last month
5
checked on 9 Μαϊ 2024

Download(s) 50

2.082
checked on 9 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα