Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12806
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγγελή, Ιωάννης-
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Σταύρος-
dc.contributor.authorΗλία, Παναγιώτης-
dc.date.accessioned2018-09-04T10:48:26Z-
dc.date.available2018-09-04T10:48:26Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12806-
dc.descriptionIn this diploma thesis we investigated whether the curricula of the mechanical engineers of the Cypriot universities are in line with the contemporary requirements of the interested parties. Initially, there was a brief Bibliographic Review on Quality in Education. The following is the definition of Mechanical Engineer and refers to his duties. Subsequently, it was investigated how the curricula of Mechanical Engineers in Cyprus are planned, as well as how the assessment of a curriculum by the Quality Assurance and Certification Body of Higher Education is being carried out. There is an extensive reference to the methodology we have followed during our diplomatic work. Initially, the research methodology, sampling and sampling methods, question types as well as questionnaires given to students, ETEK and Industry were presented. We dealt with the presentation of the results from the questionnaires, the introduction and analysis of data, the presentation of analytical results from the questionnaires as well as the comparison of the results among the students of the universities. Then the results of the three universities were compared, and finally the questions with a wide divergence of answers and with a slight divergence between universities were presented. We compared the curricula of five different universities, using sample descriptions as given online by study guides. The summary conclusions of diplomacy were presented, while reference was made to the benefits of both students and the Ministry and Universities, while some recommendations were made to improve curricula.en_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήθηκε κατά πόσο τα προγράμματα σπουδών των μηχανολόγων μηχανικών των Κυπριακών πανεπιστήμιων συνάδουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις των ενδιαφερομένων μερών. Αρχικά έγινε σύντομη Βιβλιογραφική Ανασκόπηση σε ότι αφορά την Ποιότητα στην Εκπαίδευση. Ακολούθως δίνεται ο ορισμός του Μηχανολόγου Μηχανικού και αναφέρονται τα καθήκοντα του. Μετέπειτα διερευνήθηκε το πως σχεδιάζονται τα προγράμματα σπουδών των Μηχανολόγων Μηχανικών στην Κύπρο, καθώς και το πως γίνεται η αξιολόγηση ενός προγράμματος σπουδών από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης. Γίνεται εκτενείς αναφορά στην μεθοδολογία που ακολουθήσαμε κατά την διάρκεια της διπλωματικής μας εργασίας. Αρχικά παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας, η επιλογή του δείγματος και οι μέθοδοι δειγματοληψίας, οι τύποι ερωτήσεων καθώς και τα ερωτηματολόγια που δόθηκαν προς τους φοιτητές, το ΕΤΕΚ και στην Βιομηχανία. Ασχοληθήκαμε με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τα ερωτηματολόγια, έγινε εισαγωγή και ανάλυση δεδομένων, παρουσίαση αναλυτικών αποτελεσμάτων από τα ερωτηματολόγια καθώς και η σύγκριση των αποτελεσμάτων μεταξύ των φοιτητών των πανεπιστημίων. Στην συνέχεια, έγινε σύγκριση των αποτελεσμάτων των τριών πανεπιστημίων και τέλος παρουσιάζονται οι ερωτήσεις με μεγάλη απόκλιση απαντήσεων και με μικρή απόκλιση μεταξύ πανεπιστημίων. Συγκρίναμε τα προγράμματα σπουδών πέντε διαφορετικών πανεπιστημίων χρησιμοποιώντας σαν δείγμα τις περιγραφές των μαθημάτων όπως δίνονται διαδικτυακά από τους οδηγούς σπουδών. Παρουσιάστηκαν τα συνοπτικά συμπεράσματα της διπλωματικής, ενώ έγινε και αναφορά στα οφέλη που αποκόμισαν τόσο οι φοιτητές, όσο και το Υπουργείο και τα Πανεπιστήμια, ενώ έγιναν ορισμένες συστάσεις για βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΠοιότηταen_US
dc.subjectΔιασφάλιση Ποιότηταςen_US
dc.subjectΦορέας Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ανώτερης Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΠρογράμματα Σπουδώνen_US
dc.subjectΣύγχρονες Απαιτήσειςen_US
dc.titleΔιερεύνηση σε ποιό βαθμό τα προγράμματα σπουδών των μηχανολόγων μηχανικών των κυπριακών πανεπιστημίων συνάδουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις των ενδιαφερόμενων μερών (stakeholders)en_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineeringen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineering-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη.pdf300.65 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 5

262
Last Week
1
Last month
0
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 5

110
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.