Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/12803
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ελευθερίου, Πολύβιος | - |
dc.contributor.author | Παντελίδης, Μιχαήλ | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-04T10:09:46Z | - |
dc.date.available | 2018-09-04T10:09:46Z | - |
dc.date.issued | 2018-05 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/12803 | - |
dc.description | In recent years, extensive use has been made on the use of renewable energy sources in all applications for power-output or heat-thermal power. One of the promising applications is the use of hydrogen as a fuel and/or enhancing the performance of the internal combustion engine. We have seen the use of natural gas and LPG, but not yet the use of hydrogen where for various reasons has not been applied in our area. Almost all automakers have addressed the issue in various applications. In this dissertation an attempt will be made to use hydrogen in an SI engine (in the thermodynamics lab) and to examine its performance in relation to the supplied hydrogen flow. Initially: (a) Tests will be carried out to extract the behavior of the engine with conventional fuels; (b) Hydrogen injection tests will be conducted by a commercially available hydrogen cylinder (99.99%) and the whole engine behavior will be examined with various gas flows in relation to the behavior of the engine. Finally, a comparison will be made on the energy and economic performance of the existing state of affairs with the use of hydrogen and at what rate this will be feasible. | en_US |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε όλες τις εφαρμογές για παραγωγή έργου-ισχύος ή θερμότητας-θερμικής ισχύος. Μια από τις υποσχόμενες εφαρμογές είναι η χρήση του υδρογόνου για καύσιμο ή/και ενίσχυση της απόδοσης της μηχανής εσωτερικής καύσης. Έχει ήδη εφαρμοστεί στην βιομηχανία με διάφορες τροποποιήσεις στους κινητήρες η χρήση φυσικού αερίου και υγραερίου (LPG), αλλά όχι ακόμα την χρήση του υδρογόνου όπου για διάφορους λόγους δεν έχει εφαρμοστεί στην περιοχή μας. Σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ασχοληθεί με το θέμα σε διάφορες εφαρμογές. Η πτυχιακή αυτή θα έχει θεωρητικό και πειραματικό υπόβαθρο. Θα γίνει προσπάθεια χρήσης υδρογόνου σε μηχανή εσωτερικής καύσης (στο εργαστήριο θερμοδυναμικής) και θα ελεγχθεί η απόδοση της μηχανής σε σχέση με την παρεχόμενη ροή υδρογόνου. Αρχικά: (α) Θα γίνουν δοκιμές για να εξαχθεί η συμπεριφορά της μηχανής με συμβατικά καύσιμα, (β) θα γίνουν δοκιμές εισαγωγής υδρογόνου από κύλινδρο υδρογόνου από το εμπόριο και θα εξαχθεί η όλη συμπεριφορά της μηχανής με διάφορες ροές του αερίου σε σχέση με την συμπεριφορά της μηχανής, Τέλος θα γίνει σύγκριση στην απόδοση ενεργειακά αλλά και με οικονομικούς όρους της υπάρχουσας κατάστασης πραγμάτων με αυτή της χρήσης υδρογόνου και σε ποιο ποσοστό θα είναι αυτό εφικτό. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | en_US |
dc.subject | Παραγωγή έργου-ισχύος | en_US |
dc.subject | Θερμότητας-θερμικής ισχύος | en_US |
dc.subject | Υδρογόνο | en_US |
dc.subject | Εσωτερική καύση | en_US |
dc.title | Πειραματική αξιολόγηση αντικατάστασης μέρους του καυσίμου που καταναλώνει βενζινοκινητήρας με υδρογόνο το οποίο θα παράγεται με ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου μέσω γεννήτριας υδρογόνου | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.relation.dept | Department of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineering | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2017-2018 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Engineering and Technology | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
crisitem.author.dept | Department of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineering | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Engineering and Technology | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-7542-9237 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Engineering and Technology | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Περίληψη Μιχάλης Παντελίδης.pdf | 128.65 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 10
258
Last Week
1
1
Last month
3
3
checked on 14 Μαρ 2025
Download(s) 10
113
checked on 14 Μαρ 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα