Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/12790
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγκαστινιώτης, Νίκος | - |
dc.contributor.author | Θεοφάνους, Παναγιώτης | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-31T10:25:14Z | - |
dc.date.available | 2018-08-31T10:25:14Z | - |
dc.date.issued | 2018-05 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/12790 | - |
dc.description | The thermodynamic analysis of reversible processes in instructional writings is usually, if not always, presented through multiple numerical examples without attributing the physical interpretation or the necessary synergistic correlation between the variables and quantities involved. This result even applies in the case of a rudimentary reversible expansion of a simple system that cannot be explained how in a natural way e.g. the system produces work without changing its pressure. As part of the project's work, all possible reversible steady-state processes were isolated and studied while the system is always in balance. Each process is presented separately and independently of the rest while explaining the phenomena involved independently and exhaustively. | en_US |
dc.description.abstract | H θερμοδυναμική ανάλυση αντιστρεπτών διαδικασιών σε εκπαιδευτικά συγγράμματα συνήθως, αν όχι πάντοτε, παρουσιάζεται μέσα από πολλαπλά αριθμητικά παραδείγματα χωρίς να αποδίδεται η φυσική ερμηνεία ή ο απαραίτητος συνειρμικός συσχετισμός μεταξύ των εμπλεκόμενων μεταβλητών και ποσοτήτων. Το αποτέλεσμα είναι ακόμη και στην περίπτωση μιας υποτυπώδους αντιστρεπτής εκτόνωσης ενός απλού συστήματος να μην μπορεί να επεξηγηθεί με φυσικό τρόπο πως μπορεί π.χ. το σύστημα να παράγει έργο χωρίς να αλλάζει η πίεση του. Στο πλαίσιο διεκπεραίωσης του έργου απομονώθηκαν και μελετήθηκαν όλες οι πιθανές αντιστρεπτές διαδικασίες σταθερής σύστασης ενώ το σύστημα παραμένει πάντοτε σε ισορροπία. Η κάθε διαδικασία παρουσιάζεται ξεχωριστά και ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες ενώ επεξηγούνται τα εμπλεκόμενα φαινόμενα αυτοτελώς και εξαντλητικά. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Θερμοδυναμική ανάλυση | en_US |
dc.subject | Συνειρμικός συσχετισμός | en_US |
dc.title | Φυσική ερμηνεία και συνειρμικός συσχετισμός των εμπλεκόμενων παραμέτρων σε διαδικασίες θερμοδυανμικών συστημάτων σταθερής σύστασης | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.relation.dept | Department of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineering | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2017-2018 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Engineering and Technology | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Department of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineering | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Engineering and Technology | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-8715-4736 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Engineering and Technology | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ.pdf | 108.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
194
Last Week
1
1
Last month
0
0
checked on Nov 8, 2024
Download(s) 10
82
checked on Nov 8, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.